Help!!!

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Zoals sommige van jullie al weten ben ik sinds december 2008 al gestopt met de pil. Onze kinderwens wordt elke maand steeds groter dus laat die zwangerschap maar komen. Helaas mag dit nog steeds niet zo zijn, maar we blijven gemotiveerd.

Alleen nu weten een aantal van jullie de situatie van mijn man (hij zit sinds juli 2009 voor de 2de keer met een burn-out en een depressie thuis) maar ondanks dat blijft de kinderwens er nog steeds. In April van dit jaar zijn we ook met elkaar getrouwd dus hele mooie dingen en wat mindere dingen.
Nu kammen we alleen met het probleem misschien gek om dit hier neer te leggen maar wil het toch even kwijt, Rond mijn ovulatie kan mijn man gewoon niet klaarkomen. 12 of 13 december had ik mijn ovulatie. 9 dec hebben we nog geklust en deze keer lukte het ook (maar duimen op sterk zaad :) ) Wij zien het echt van 2 poppetjes op je schouder 1tje die zegt je kan het de 2de wint uiteindelijk want het lukt toch echt niet. Vanaf het moment dat hij thuis kwam te zitten met burn-out klachten kamde hij al vaker in het geen zin hebben in, wel zin hebben maar het lukt niet.

Help!!! wat moet ik hier nu mee, we maken er nu maar een lolletje van, maar ik ben er best verdrietig om. En ik kan me ook 100% uiten en zovaak huilen als ik moet bij hem, maar het doet me steeds meer verdriet.

Ik ben toch hopelijk echt niet de enige op de hele wereldbol die dit probleem heeft. Tenminste ik heb het probleem niet maar mijn man. Ik vind het ook zo sneu voor hem, we proberen alles 'echt alles'.

liefs Chantal

Hoi Chantal,

Wat een verhaal zeg. Heftig dat je al zo'n tijd bezig bent om zwanger te worden. Nu weet ik dat bij Burn-out een zeer bekend verschijnsel is dat de zin in seks verwijnt en soms mannen ook impotent worden. Dus het zal met zijn ziekte verschijnselen te maken hebben dat het niet lukt om klaar te komen en als er dan ook nog de "druk" is om te moeten dan helpt dat niet altijd.

Ben je trouwens al naar de huisarts geweest met het feit dat jullie van af 2008 al bezig zijn om zwanger te worden. Je bent al bijna een jaar bezig.

Ik wens je heel veel sterkte en het is inderdaad een lastig probleem.

Gr. As

JEetje ind wat een verhaal, maar zoals As al zegt, ben je al naar huisarts geweest, ik was ook klein jaartje bezig en ben ook naar huisarts gegaan en inmiddels al weer 9 mnd bij gyn bezig en in jan starten met iui. Ik zou zeggen ga naar de huisarts en vraag verwijzing aan voor gyn en dan kun je het altijd nog met je huisarts en gyn over de situatie hebben.

Succes meid

Gr WEndy

Hoi dames,

We hebben met elkaar afgesproken dat we in april als ik nog niet zwanger ben naar de huisarts gaan. Als we nu gaan stuurt hij ons zeker weg, met als antwoord van ja door de situatie van Carlo wordt het beinvloed kom maar over ene half jaartje terug. Tenminste zo'n gevoel heb ik erbij.

Misschien kan ik wel een telefonisch consult aanvragen en het verhaal zo is bij hem neer leggen. Ben een beetje bang voor zijn reactie :-(

Amber ook heel veel succes toegewenst he!

groetjes Chantal

meid wat een rot-situatie en wat zal je man zich er ook beladen door voelen, ook niet goed voor de burn-out...

Maar je moet niet bang zijn voor je dokter hoor, hij moet je verhaal aanhoren en als je eens naar een gyn willen dan moet je dat gewoon aangeven, wil hij geen verwijzing geven dan gewoon eens zelf contact opnemen met de afdeling gyneacologie van het ziekenhuis.

Heel veel sterkte en succes...

Liefs randy

Pfff wat een verhaal, alles is eigenlijk al gezegd hierboven. Slikt hij ook medicijnen ervoor? De man van een vriendin slikte er nl med voor en verminderde sexlust was 1 van de bijwerkingen.

Sterkte!

Ja hij slikt antidpressiva, maar het gekke is als ik geen ovulatie heb en we hebben wel gemeenschap dan lukt het 9/10 wel maar heb ik mijn ovulatie dan gaat het lichtje uit en is het 1/10 keer. Nou moet het die 1x hopelijk goed gaan maar zo zijn we al 6 maanden aan het rommelen.
Moet ik dit ook tegen de huisarts zeggen? Of zeggen jullie hierover zwijgen en doen alsof er niks aan de hand is.

Lief trouwens dat jullie reageren.

groetjes Chantal

Ja hij slikt antidepressiva, maar het gekke is als ik geen ovulatie heb en we hebben wel gemeenschap dan lukt het 9/10 wel maar heb ik mijn ovulatie dan gaat het lichtje uit en is het 1/10 keer. Nou moet het die 1x hopelijk goed gaan maar zo zijn we al 6 maanden aan het rommelen.
Moet ik dit ook tegen de huisarts zeggen? Of zeggen jullie hierover zwijgen en doen alsof er niks aan de hand is.

Lief trouwens dat jullie reageren.

groetjes Chantal

Terug
Bovenaan