Help!!!

he chantie

misschien een gekke vraag maar weet je man op dat moment dat je rond je ovulatie zit?
ik zou het hem voorlopig niet vertellen wanneer jij op je vruchtbaarst bent zodat de spanning er ook niet is. gewoon net doen of je spontaan zin hebt. klinkt mischien een beetje vreemd maar probeer het zowel voor hem en jou gezellig te houden.
wij zijn nu vanaf okt 2007 pil loos en nog steeds niet zwanger. het is erg zwaar maar ik ben nu op een punt gekomen dat het ook belangrijk is om te kijken wat je wel hebt en hoeveel je samen kunt genieten van alles. ik heb het een beetje los gelaten en er is veel spanning weg.
richt je op het herstel van je man en blijf van elkaar genieten, wie weet komt het dan vanzelf.

veel sterkte x kim

Chantie,

Wat een moeilijke situatie! Het is voor jullie beide een lastige situatie. M'n mannetje heeft ook een jaar thuis gezeten, gelukkig gaat het nu goed met hem. Wij zijn er sterker uitgekomen, ik hoop dat het voor jullie net zo werkt!

Ik neem aan dat je huisarts op de hoogte is dat je man thuis is, dus daar zou ik gewoon open kaart over spelen. De rest voegt niks toe voor hem, dus zou ik ook niet benoemen. Jullie hebben lang genoeg gewacht!

Bij ons werd er eerst onderzoek gedaan naar de zaadkwaliteit, maar dat kwam wrs omdat wij hier twijfels over hadden. M'n man heeft ooit een dubbele liesbreuk gehad. Ik was na het onderzoek snel zwanger, het gaf me blijkbaar de rust. We hebben een zoontje en zijn vanaf november 2008 bezig voor een 2de uk.

Heel veel suc6 en mijn duimpjes draaien voor jullie!

Liefs grotebroer

Hoi dames,

Ik vertel hem wel idd elke keer wanneer ik mijn ovulatie heb. Maar dit komt eigenlijk ook omdat ik er best last van heb. Mijn eierstokken staan dan zowat op knappen en dit trekt helemaal door naar mijn rug. Dus als ik het niet zeg ziet hij het wel.

Maar ik ga toch is proberen niet te laten zien dat ik er last van heb :)
Voor morgen heb ik een telefonisch consult aangevraagd bij de huisarts. Zoals vele van jullie al zeggen we zijn ondanks zijn burn-out toch al een jaar bezig. En dan zeg ik verder niks over het wel en niet lukken van.

Ik laat jullie weten hoe het gesprek is gegaan.

liefs Chantal

Terug
Bovenaan