Help

Mijn vader moest veel afvallen ivm te hoge suiker. Hij heeft dat met hulp van een dietiste gedaan. Goed naar zijn eetpatroon gekeken en besproken wanneer hij meer moest eten en wanneer minder. En natuurlijk wat hij mocht eten. Daarnaast bewegen, niet perse sporten hoor, wandelen en fietsen is ook goed. Maar wel 5 dagen per week een uur per dag.
En dat heeft gewerkt, de kilo's vlogen eraf en zijn er niet meer bijgekomen. Van dieten kom je op den duur alleen maar aan. Blijvend je eetpatroon veranderen en bewegen!

Hoi,

Ik zou eerlijk gezegd ook naar een dietiste gaan en daar kijken wat voor jou het beste is, want op een jojo effect zit je ook niet wachten, beter is om jezelf een nieuw eetpatroon aan te wennen, mijn zus is bijv met hulp ong 40kilo afgevallen en eet nu gewoon normaal, vaak meer dan ik,,haha maar ze is en blijft nu al 5jr heel mooi slank!!
Waar je wel al mee kan beginnen is idd meer bewegen,fietsen,wandelen (nu is het daar ideaal weer voor) en bijv al geen frisdrank meer nemen.

Trouwens dat ik kies bewust moet je iig niet op letten, was al langer bekend dat het kolder is, maar nu heeft kassa er een item aan besteed, die konden met gemak betere producten vinden, maar die wilden niet betalen voor het logo (logisch, blijkt voor een lopend product al snel 112.000 euro te zijn)
Een vrouw had een dieet gekregen van dietist in totaal 1400kcal met die ik kies bewust varianten zat ze voor dezelfde producten op 2600kcal,,Hoezo oplichting!

Gr MJ

Probeer 'normaal' te eten en meer te gaan bewegen. Uiteindelijk heb je niks aan een dieet, tenzij je het levenslang wit volhouden ;( en wie wil dat nou? Het grote nadeel van al die bekende dieeten is dat je ze nooit voor de rest van je leven kunt volhouden en dat je dus als je stopt weer aankomt. Het is bekend dat bv het Sonja Bakker dieet inderdaad werkt.... totdat je stopt.... ze leveren namelijk veel te weinig calorieen om te kunnen spreken van gezonde voeding....
Ik ben drie keer met normaal eten en bewegen weer vrij snel op mijn oude gewicht terug gekomen na de bevalling... maar de grote vraag is natuurlijk, wat versta je onder normaal eten? Vaak zeggen mensen tegen mij, jaaa, maar jij hoeft er niks voor te doen of te laten.... nee inderdaad, als je een gezond eetpatroon hebt hoef je er inderdaad niks voor te doen (wat niet wil zeggen dat ik ook niet elke avond zin heb in een hele zak chips of een lekker taartje hahaha, maar dat doe ik dus (bijna) niet).
Heeel veel succes! Het is heeel knap als je het gewicht afvalt en nog knapper als het zo blijft!!! Succes!
Groeten, Noor

Dank jullie wel voor de tips

Ik weet zelf ook wel waar het in zit ik ben natuurlijk gestopt met roken daardoor heb ik snoepneigingen gekregen in het begin maar dat is nou ondertussen minder. Maar soms kan ik best wel wat snoepen of wat dacht je van frisdrank. Ik moet gewoon proberen om mijn normale eetpatroon terug te vinden. Wat ik ook fout doe is dat ik sochtends niet de tijd neemt om te ontbijten en dat is juist de belangrijkste maaltijd

Ik heb vroeger bij een sportschool gewerkt toen ben ik in drie maanden tijd 20 kilo afgevallen ik sportte ook elke dag 1 tot 2 uur toen was ik ook nog maar alleen dan kan dat. Maar nou met twee kinderen is het een stuk moeilijker . Eerlijk gezegd mis ik het ook het was ook een uitlaatklep.

Terug
Bovenaan