Help

Ik moet over 3 dagen ongi. worden, ik heb nu last van dikke licht rozige / witte afscheiding.
Heb hier normaal nooit last van.
Ik heb deze maand weer een ovulatietest gedaan, en die week zijn we ook aan het werk geweest.
Ik heb echter deze maand mijn eisprong niet gevoeld wat ik normaal wel altijd voel.
Ben wel vanaf gisteren heel licht kramperig, komt me niet bekend voor, maar is ook niets te noemen eigenlijk.
Ben de laatste anderhalve week wel ontzettend moe.
Wie helpt mijn met deze vraag.
Zou het na 10 jaar deze maand dan raak zijn.
Geloof er zelf weinig van hoor.

Hoihoi,

Ik wil niet al je hoop na zo'n lange tijd doen vervliegen, maar ik had precies hetzelfde deze ongi. Woensdag en donderdag last van rozige afscheiding, maar helaas gisteren (zaterdag) ongesteld geworden. Ook ik had een goed gevoel dit keer, omdat ik dit normaal nooit heb.

Aan de andere kant... ik heb op dit forum verhalen gelezen dat het ongitekenen lijken, maar toch een zwangerschap schijnt te zijn...
Lastig om een goed antwoord te geven, het kan echt nog alle kanten op!

Ik hoop voor jou dat het wel goed uitpakt! Na 10 jaar zou het wel eens tijd worden, toch? Als je het zeker wilt weten, kun je natuurlijk een vroege test doen, hoewel ik daar zelf niet zo voor ben.
Heb mezelf wel in moeten houden, hoor, in de kruidvat de laatste dagen voor mijn ongi!

Ik ga deze dagen heel hard voor je duimen dat je eindelijk in verwachting mag zijn van een lief minimensje!

Heel veel succes!

Liefs Daisy

Hoi Daisy,

Dank je wel voor je berichtje.
Ik weet echt niet wat ik er van moet denken, maar mijn lichte krampen blijven wel wat.
Eén dag te vroeg gebeurd af en toe, meestal is het de juiste datum. Dus ik ben weer benieuwd.

Ik kom net uit bed met wat meer krampen, het zeurt wat.
Ik denk dat ik gewoon te vroeg ongi. wordt.
Maar we zullen het wel zien.

xxx pxdt44

Weer even een update.
Wit / rozige afscheiding heb ik niet meer, krampen nog wel, maar ik raak nu wat dik licht bruin kwijt.
Wat hebben vrouwen toch een vreemd lichaam.

Jeetje, wat spannend... Zou het dan toch na 10 jaar?! Ik hoop het ontzettend voor jullie, meis!! Je zou toch zeggen dat vooral jij de lichaam door en door kent, maar het vrouwenlichaam zit complex in elkaar en houdt enorm van verrassingen. Ik hoop dat het een positieve verrassing voor jullie is. De duimen draaien keihard voor jullie rond. Hou ons op de hoogte! Liefs Anna

Nog steeds krampjes, en nog steeds hetzelfde wat ik kwijt raak.
Zal morgenochtend of vanacht wel weer een teleurstelling zijn.

Terug
Bovenaan