Help

Is dat dan normaal in het begin van een zwangerschap dat je eerst dikke gekleurde afscheiding kwijt raak, en daarna een klein beetje oud licht bruin bloed?
Misselijk ben ik niet. Wel ontzettend moe, maar dat ben ik al een tijdje.

mijn menstruatie begint altijd met 1 of 2 dagen oud bloed/bruine afscheiding. Dan een dag niets en dan vers/rood bloed. Deze keer alleen het bruine verlies en toen niets meer tot de positieve test op mijn NOD. Ik hoop zo voor je dat het jouw maand is!
liefs FLeur

Gisteravond voordat ik naar bed ging was het meer oud bloed.
Ik stap nu in bed en ja hoor BINGO, ik voelde het gelijk aan mijn kramp het is er weer.
Maar dank je wel voor jullie lieve berichtjes, ik ga maar even zielig zitten doen.

xxx

ik zat echt al met spanning met je mee te wachten, maar nu lees ik het berichtje dat je ong bent geworden, shit shit shit.

ik hoop het zo voor je dat je zwanger mag worden.

Lfs Wendy

Zonde meid! Echt flink balen, zeker als je je neteven anders voelt voor je NOD. Het had wel tijd mogen zijn voor jullie!

Sterkte de komende ronde! Wanneer is nu je nieuwe NOD?

Liefs Daisy

Mijn NOD is 6 juni, mijn eisprong moet ik rond 25 mei hebben.
Als ik mijn normale patroon aanhoud.
Ik heb gisteren weer zoveel krampen gehad verschrikkelijk. Lijkt wel of het iedere maand erger wordt.

Meestal ben ik een dag of 4 á 5 ong., en meestal als ik het te vroeg wordt is het ook sneller weg, maar dat is deze maand ook niet zo geloof ik. Wordt gek van de kramp ik heb nergens zin in.

Terug
Bovenaan