HELP!!!

Hallo iedereen,

Hier een noodoproep van een augustus mama. Liezelotte is vandaag 2 weken oud, maar ze heeft een nogal vervelende gewoonte.
Op de tijden dat ze in haar bedje ligt slaapt ze gewoon NIET. Na de voeding van 12.00 en de voeding van 23.00 leggen we haar in haar bedje maar vanaf dan begint de ellende. Ze is ontzettend moe, ze gaapt zich helemaal suf. Maar ze huilt zo dat ze zichzelf helemaal over haar toeren jaagt. Resultaat: papa en mama slapen niet tussen 23.00 en 03.00 en mama kan niet rusten tussen 12.00 en 15.00 omdat zij alleen maar ligt te huilen. Na de voeding van 03.00 valt ze eindelijk in slaap en dan slaapt ze rustig 5 uur achter elkaar. Zodra we haar optillen of een pink in haar mondje doen wordt ze stil maar zodra we haar weer neerleggen of de pink verwijderen begint ze weer te brullen. Speen is al geprobeerd, maar die wil ze niet.
Iemand ervaring hoe we deze visueuze cirkel kunnen doorbreken??
Groetjes, een wanhopige mama
.
 
Niet in haar bedje leggen, maar óf in een draagdoek in slaap wiegen en dan in haar bedje proberen te leggen, óf lekker bij jullie in bed nemen, waarschijnlijk wil ze gewoon dichtbij jullie zijn.Geloof me, er komt een dag dat ze wél zelfstandig in slaap valt!!!

Succes!!!
 
Hoi, ik ben een Maart mama maar ik wil toch even reageren. Ik weet niet hoe lang ze tussendoor wakker is, maar de meeste baby;s van die leeftijd willen alleen maar slapen. Vaak als ze zo huilen in bed zijn ze al te moe. Als ze uit bed is en ze is gevoed is vaak een half uur wakker al genoeg, en willen ze gelijk daarna weer slapen. Wacht je te lang dan zijn ze vaak al oververmoeid. Mijn zoontje is nu 6 maanden en als hij uit bed is en ik heb hem gevoed is hij na 2 uurtjes alweer moe en gaat hij weer slapen. Als ik te lang wacht met hem in bed leggen is het hek van de dam. Dit is natuurlijk niet voor alle baby's zo, maar de meeste willen alleen maar slapen en drinken en meer niet. In je buik sliep ze tenslotte ook het grootste gedeelte van de dag. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Groetjes Patricia
 
hallo, ik ben ook een maart mama.
en ons meisje deed dat ook.
we hielden haar heel dicht bij ons en op het moment dat ze bijna sliep legde we haar in bed. met speen of pink. sliep ze? dan konden we weg
 
hallo hier een december2010 mama,

ik weet niet wat voor voeding je geeft. maar als je flesvoeding geeft kan het ook zo zijn dat ze misschien nog honger heeft. je zou kunnen proberen om 30 cc meer in de fles te doen. en inderdaad gelijk na de fles in bed of als je ziet dat ze moe wordt de fles geven.

heel veel succes
groetjes pieteke
 
Misschien dat ze het vervelend vindt om snel plat te liggen? Overdag is ze misschien langere tijd nog wat rechterop waardoor de voeding wat beter kan zakken. Je zou het matrasje aan het hoofdeinde iets kunnen verhogen door er iets onder te leggen.
Onze zoon was vaak te druk met zijn armen in de weer om slaap te vallen, hem hebben we toen een klein beetje ingebakerd, met een katoenen doek. Hierdoor kreeg hij rust en ging hij vrijwel direct slapen.
Heel veel succes ermee!
 
hier een sept mama met een zoon van 4,5 die ook niet in zijn bedje wilde slapen
wel in de wandelwagen (ook overal neer te zetten)

Inbakeren hielp ook nog wel, en wandelen en dan dus in de wagen wegleggen

succes hoop dat je een maniertje vind!
 
Ook ik zal me er nog even mee bemoeien...hahaha...
Maar zo herkenbaaaaaaar.... Je bent zelf kapot na een paar nachten. Hier is inbakeren hèt middel geweest. Tot 8 maanden toe!!!!

Sterkte meid!

Groetjes een spetember 2010mama
 
Terug
Bovenaan