HELP!!!

mn zoontje van nu 4 jaar was een huilbaby, hij huilde dagen lang achter elkaar behalve snachts..... snachts kwam e wel voor een voeding maar daarna sliep ie weer maar verder alleen maar huilen(lees gillen krijsen)
Heb een bakerzak gekocht omdat ie druk in de weer was met zn armen maar hielp wle wat maaar niet heel veel, is opgenomen geweest in het ziekenhuis en daar zijn ze met rust regelmaat en reinheid begonnen en tjah dat hielp wel wat maar bleef erg vaak periodes hebben met huilen toen zijn we dat ie 1 jaar was geworden naar een osteopaat gegaan en dat hielp zo goed dat we een heel ander kind terug kregen.

Hij had overigens wel wat last van reflux maar is gewooon zijn karakter dat ie veel aandacht vroeg hij doet dat nu nog wel maar dan niet meer op een huilende manier,hij is gewoon nu nog erg aanwezig!

Sterkte...weet hoe erg het is als je kindje zo huilt je weet gewoon niet meer wat je moet....
 
Hier een mei mama.
Voor mij ook heel herkenbaar. Inbakeren hielp bij mij ook goed, door inderdaad het zwaaien met zijn armpjes kon mijn zoon de slaap niet krijgen! Verder is het inderdaad belangrijk ze niet te moe te laten worden voor je haar weg legt.

Hoe leg je haar in bed? Misschien kun je eens een andere houding proberen, bijv op haar zij. (heeft bij mij voor ik ging inbakeren ook een tijdje geholpen).

Soms is het ook een periode die snel weer overgaat...
Heel veel sterkte!
 
Terug
Bovenaan