Help?!

Hallo allemaal!

Ik zit echt in zo'n grote twijfel.
Ik ben in maart dit jaar gestopt met de pil (na 10 jaar gebruik) omdat mijn man en ik zwanger willen worden.

Sinds de afgelopen 2 maanden had ik een regelmatige cyclus van 28 tot 30 dagen.
Afgelopen maand heb ik een ovulatietest gedaan en we hebben gemeenschap gehad rondom de ovulatie.

Tot mijn vroege blijdschap werd ik vorige week woensdag niet ongesteld en tot heden nog steeds niet. Ik ben nu 1,5 week over tijd. Omdat ik nog niet echt symptomen heb (alleen opgezette buik, rommelende darmen en meer bobbeltjes rondom de tepels) heb ik vanmorgen een test gedaan. Deze was echter negatief. Zeer grote teleurstelling natuurlijk.

Toch voel ik me anders dan normaal...en ik blijf twijfel houden.

Heeft iemand ervaring dat de test negatief uitviel, maar dat diegene toch wel zwanger was?

Zal ik naar de huisarts gaan of nog een tweede test doen later deze week, als de menstruatie nog steeds uitblijft?

Wie kan mij adviseren?
 
he meis, het kan zijn dat je iets teweinig hcg hormoon aan maakt en dus de test negatief uitpakt, daarom gebruik ik clearblue digitaal die geeft echt duidelijk met zwanger niet zwanger geen gekloot met streepjes of plusjes.

Het kan ook zijn dat het niet gelukt is en je menstrutie uitblijft om 1: je te veel mee bezig ebnt bwust of onbewust en je dat kan laten stoppen.
2: je bent aan het ontpillen en dat kan even duren ik had dat ook eerste 2 keren ging het goed daarna ging me lichaam helemaal anders dien.

Zou zeggen waag nog een gok met zo'n test die ik zei op een ochtend urine en anders ff huisarts of loslaten

veel s6 ermee meis

liefs
 
Ik heb ook vrouwen gehoord die pas met drie weken overtijd een positieve test hadden en tot die tijd negatief hebben getest. Onze dokter prikt geen bloed, misschien die van jullie wel. Maar ik zou zeggen wacht nog een paar dagen en test opnieuw.
 
Hoi vervelend zeg. Je moet echt wachten tot de dag dat je ongesteld wordt of dat je een positieve test in handen hebt.
Ik hoor wel vaak dat mensen na het stoppen van de pil de eerste maanden een regelmatige cyclus hebben en daarna opeens onregelmatig.

Nou we hopen je snel hier te kunnen ontvangen

Sterke

x yvonne
 
Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties! Dat doet me echt goed.
Ik ben er inderdaad wel behoorlijk mee bezig, maar kan het (naar eigen zeggen) ook wel van me af zetten.

Ik voel nog steeds geen tekenen die erop wijzen dat de ongesteldheid eraan zit te komen. Maar misschien dat mijn lichaam inderdaad nog aan het herstellen is van de pil.

Ik wacht het deze week nog af en anders doe ik toch nog een test. Als die negatief is, maak ik een afspraak bij de dokter.

Nogmaals bedankt voor jullie adviezen!
 
he meis, ja in het begin dat je gestopt bent heb je nog die hormonen in je lichaam en pas na een tijdje ( de ene sneller dan de andere) worden of nog steeds regelmatig of onregelmatig,

Ik zou zeggen s6 ermee en probeer afleiding te zoeken, klinkt gek zolang je op een forum blijft blijf je onbewust mee bezig en kan het langer duren.

liefs
 
Ik vrees alleen dat de dokter gaat zeggen wacht nog maar even af.. zal wel ontpillen zijn... Misschien dat ie nog een zwangerschapstest doet, maar verder vrees ik dat hij/zij het meer tijd wil geven.

Ik wens je veel sterkte bij het wachten..
 
Terug
Bovenaan