Help?!

hoi

heb geduld, weet dat het moeilijk is.
alle symptomen die je opnoemt kunnen ook gewoon zo zijn, dat is zo lastig als je moet wachten op dat ene moment.

probeer het idd los te laten en weer te genieten.
blijft het nog uit dan weer een keer testen.

bij mij slaat het gewoon soms een maand over, en de HA gebruikt dezelfde testen als jij thuis dus dat voegt niet meer toe.

1 tip: als het echt helemaal zo ver is dan weet jij het wel. je lichaam is dan echt duidelijk

heel veel succes, en ik hoop voor je dat het nu idd alraak is
 
Hoi Guler,
Bij mij was de test ook later pas positieg.
Als je het volhoud nog even afwachten, en later nog een test doen, anders kun je je huisarts vragen om het hcg hormoon in je bloed te laten prikken.
 
wat sweet zegt klopt helemaal ik heb zelf pcos ( hou in onregelmatig en heel moeilijk zwanger wegens dat de eitjes allemaal evengroot zijn dus allemaal dominant dus ze dringen om te gaan springen.) en ik heb bij de eerste elke maand een test gedaan pff was een dure maand en toen in eens na de vakantie werdt ik ziek ( griep) ik ben nooit ziek en de menstruatie bleef uit dus ik dacht doe een test en ja hoor was raak,

Nu weer ik moest wachten tot ik ongesteld moest worden om bloed te prikken om te kijken hoeveel clomid ik zou mogen ofzo iets , en op eens voelde ik em al weer ziekjes dus ik dacht s avonds laat doe een test van clearblue digitaal en ja hoor stond zwanger dus mijn lichaam geeft het echt aan alleen denk ej er niet bij na tenminste de eerste keer bij mij niet.

S6 ermee en hopenlijk is het wel raak

liefs
 
Bedankt voor jullie reacties!

Ben nog steeds niet ongesteld....Had gisteren wel een beetje menstruatie buikpijn/krampjes. Maar nog niets...!
Ik kijk het tot en met woensdag nog even aan (dan precies 2 weken over tijd). Anders doe ik donderdag nog een test.

In de tussentijd ga ik er niet meer van uit dat het deze maand nog iets wordt :)

Ik houd jullie op de hoogte!
 
Ha,

Weet je ook wanneer je eisprong was, 2 wkn later kan je vaak positief testen.
Ga niet teveel uit van die 28 dgn cyclus. Ik heb ook altijd een 28 dgn cyclus, maar eisprong wisselde dan dag 10 dan dag 14 dan dag 18.
Ben nu zwanger had een eisprong op dag 18, testte wel gewoon op 31 dgn negatief terwijl ik voor mijn gevoel al 3 dgn overtijd was. Een week later dus op dag 41 testte ik positief.
Tijdens de 12 wkn echo werd de datum ook 5 dgn terug gezet wat ook klopte dat ik drie dgn overtijd negatief testten

dus wie weet over een paar dagen wel positief
 
oooeee ik hoop het! Haha!

Mijn eisprong was 26 juli. Dit heb ik gemeten met een ovulatietest. Hoop dat die betrouwbaar genoeg zijn.

Ik wacht gewoon af tot woensdag!

Groetjes Guler
 
Hoi hoi!!

ik heb verder niet gelezen wat de andere mama's allemaal geschreven hebben maar wat jij schrijft is erg herkenbaar, ik voelde me ook rot en s morgens moest ik steeds bijna overgeven bij het tandenpoetsen, k had vreselijke honger en was erg moe, dus ik een test gehaald en die was direct negatief, dus ik dacht naja ik zal wel ziek zijn ofzo, toch hield ik in mijn achterhoofd dat ik toch wel zwanger kon zijn dus ik heb nog ruim 10 dagen gewacht om een volgende test te doen. en die deed ik s morgens en ja hoor k was gewoon zwanger haha en ik was ook al zwanger toen ik de 1e test deed maar die was gewoon negatief, als ik jou was zou ik gewoon nog ff ander halve week wachten en nog is een test doen.


succes!!!!
 
Terug
Bovenaan