help!!

alicia houdt het niet vol om vanaf het avond eten (5u) en het toetje (half 7) tot half 9 te wachten op de laatste fles. ze is nu al een half uur aan het mopperen. ze is ook zo moe en heeft van kwart over 5 tot kwart over 6 geslapen. ik kan haar op geen enkele manier troosten. niets is goed heb eigenlijk alles wat ik weet al geprobeer, in bed gelegd, in mijn armen gewiegd, op schoot gelegen, een beetje drinken gehad, in de schommelstoel, in de box, schone luier maar echt niets wil helpen!!
ik begin er zelf bijna bij te huilen zo zielig vind ik het maar ben echt radeloos!!

Hier zit er ook maar heel kort tussen het warm eten en de laatste fles (uur ongeveer) die gaat gelijk leeg en kan ik hem om 19.00 uur/19.30 gelijk weg leggen.

Hallo,
Jeetje wat vervelend.Met Job hebben we meteen een vast schema ingeprent waardoor hij precies weet waar hij aan toe is. daardoor kon ik per maand het schema bijstellen aan zijnleeftijd zegmaar. Het was wel even doorzetten maar zodra hij de tijden op de dag goed door had heb ik snachts een slaaptraining gedaan zodat hij door sliep. toen kreeg hij nog wel de laatste fles om half 10. Na twee maanden (toen hij 6maanden was) hebben we de half 10 fles afgebouwd. Zo is hij van 19;00 tot 7;00 door gaan slapen en overdag wist hij wanneer hij wat kreeg. Als hij niet lekker was of huilde kreeg hij een broodkorstje om op te sabbelen. Succes!!

Fedde was vanavond ook sneller moe. hij heeft voor zevenen al zijn fles gehad, anders vaak net na achten.
Ik heb gewoon eerder gegeven en lekker naar bed. TJa , doorslapen doet hij jamemr genoeg toch niet aan. morgen ochtend krijgt hij pas weer een fles.

Wat heb je nu gedaan vanavond? (of als je dit morgen leest gisteravond)

Terug
Bovenaan