help!!

jorn krijgt altijd rond 19.00 de fles.

zijn warm eten is tussen 17.00 en 17.30

en dan dus rond 19.00 fles. vandaag was het al half 7 dus ja.....

Misschien slaapt ze er wel op door....
enneh?? vraag waarom willen jullie dat ze met 1 jaar hooguit om 7 uur naar bed gaat?

Oh Kelly niet altijd gaat zoals je wilt!

Dus maak niet uit om hoe laat jou meid naar bed gaat.het gaat om de volgorde van de rituele.als jou meid eerste leer om te eten spelen uitbuiken spelen en fles.dan kunt jij de tijd later aanpasen.

Zo doet ik met Juliaan en het gaat super goed.maar NOgmaals niet altijd gaat zoals jij wil.

is gewoon een tip!
succes.

Ik laat Juliaan veel in bad spelen ,dan is hij moe en meteen knuffel geven en in bed.laaste avond papje is tusse 10-em 11 avonds

pascal krijgt om 5 uur zijn warme hap. (potje nog) daarna om half 6 / 6 uur zit hij met ons aan tafel lekker te spelen met dat wat wij ook eten, dan een toetje en 8 uur de laatste fles.
tot nu toe werkt dat prima. ik dacht dat het niet zou lukken zo met maar 3 flessen per dag, maar hij heeft er totaal geen problemen mee.

als wij iets eten wat hij echt lekker vind,dan eet hij dit de volgende keer gewoon met ons mee. en dus die avond geen potje.
wij dachten dat dit wel een goede manier zou zijn om van die potjes af te komen.

ik hoop dat het maar een periode is voor alicia.
en eerlijk gezegt zit ik ook wel eens te denken "hoe doen die kindjes dat toch, slapen van 1900 tot 700, hihi.

Terug
Bovenaan