Help!!!!

Wij krijgen een dochter en hebben de naam al voordat we kinderen wouden maar nu belde me vriend is zijn collega/kennis 4 weken te vroeg bevallen en onze naam dus heb gekregen.
Ik moest gewoon huilen toen ik het hoorde.
Ik wil super graag ook die naam gebruiken, is dat raar?
Heb ook al koffertje en lakentje besteld met haar naam.
Iemand tips??

Hoi Hoi, ik breek ff in van het mei forum. Als het nou familie is zou ik er een extra keer over nadenken. Maar nu zou ik me er niets van aan trekken, als het al zo vast staat dan hoort die naam gewoon bij jullie meisje! Geen enkele naam zal voor jullie gevoel dan goed genoeg zijn.

Wie weet zie je zo over 5 jaar nooit meer... en wat dan nog ik had ook zat vriendinnen / kennissen met de zelfde naam!

Gewoon doen hoor!!

x kim

Ook ik zou me bij een kennis/collega er niks van aantrekken. Iedereen weet dat je een naam niet op het laatste moment kiest. Dus daar zal waarschijnlijk ook wel begrip voor opgebracht kunnen worden en anders maar niet hoor.
Jullie hebben die naam gekozen omdat jullie m mooi vinden en omdat het bij jullie past. Dat ga je toch niet zomaar veranderen. succes!

Hej, snap je dilemma wel, maar ik neem aan dat ze wel begrijpen dat je een naam niet verzint in de laatste weken van je zwangerschap. Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen

Ook ik snap je dilemma wel. Maar het betreft hier een kennis/collega die toevallig de zelfde naam als jou toekomstige dochter heeft.
Ik zou gewoon bij de naam van je dochter blijven, je vind de naam al jaren mooi. Dus ik zou zeggen hou het bij de naam.

Sterkte met je besluit.

NIET veranderen! Ik ken iemand die dat gedaan heeft ook voor een collega. Collega kreeg andere baan ging verhuizen nooit meer gezien en haar zoon zat met een tweede keus naam! Krijg je spijt van. Tuurlijk is het niet leuk voor je maar helaas kan je geen patent aanvragen op een naam en zij natuurlijk ook niet.

Lekker je eigen naam houden hoor. Collega en kennisen staan nog zo ver weg, die kom je niet elke dag tegen (de kids dan). Niet twijfelen hoor!

Terug
Bovenaan