Help!!!!

Gewoon eigen naam houden, dit is er een die bij jullie past! En je moet maar debken straks is het leuk als je man en je collega over een kind met dezelfde naam praten!

zou het ook niet doen. ik ken ook iemand die pas is bevallen en die heeft ook dezelfde naam als ons. vorige keer heb ik het ook gedaan toen was het een nichtje van me toen heb kwel de naam veranderd maar zou nu denken bekijk het maar hoor..

Niet veranderen hoor! Een collega staat zo ver buiten jullie leven. Wij hebben een naam gekozen die een neef van mij aan zijn kindje gegeven heeft. Ik heb bijna geen contact met hem en we waren meteen verliefd op deze naam. Dan kies ik toch echt voor onszelf en ons kindje. Zo krijgt het kindje de naam die jullie met alle liefde hebben uitgekozen. En inderdaad, voor hetzelfde geld krijgt je partner straks een andere baan. En trouwens, ook dan kan je het treffen dat een nieuwe collega dezelfde naam heeft gekozen ooit. Echt hoor, niet veranderen! Zoveel liefde achter deze naam krijg je niet even snel voor een andere naam en dan blijf je misschien altijd spijt hebben en denken wat als....

Bedankt voor jullie mening, we hebben gisteravond over gehad en we houden de naam.
Ik vind deze naam erg mooi en anders krijgt het idd een 2e hands naam.
Bedankt!!!

Terug
Bovenaan