HELPHELP schoonmoeder

Ik wens je veel sterkte.. en hoop dat je iig begrip van je vriend hebt. Het is geen kwestie van je kind wel aan 1 oma gunnen en nuet aan de ander. Het is niet je auto die je uitleent ofzo. Het gaat om je kind.

En daarbij kan het de familiebanden aardig onder druk zetten als je dit tegen je zin in gaat doen.

Succes x

Het is jou kind en je bepaalt zelf hoe je haar opvoed.

Zeg gewoon tegen je schoonmoeder dat ze jou opvoed methode moet handhaven en ze anders niet mag oppassen.

Ze heeft haar kans gehad bij haar eigen kind(eren) en nu moet ze oma zijn en geen 2de mama.

<p class="MsoNormal">Inderdaad vreselijk zo’n schoonmoeder. Toen ik 7 jaar beviel van mijn eerste zoontje stond mijn schoonmoeder ook meteen aan de deur. Het was mijn eerste kindje en natuurlijk was ik nog wat onzeker. Zij had al 4 kleinkinderen, dus zij wist precies hoe alles moest. Mijn zoontje wou niet meteen drinken en daarom nam zij hem uit mijn handen en gaf zelf het flesje. Mijn man heeft haar toen meteen duidelijk gemaakt dat het ons kind was en dat wij heus wel wisten hoe wij ermee om moesten gaan. Het helemaal laten om zich te moeien heeft ze echter na 7 jaar nog niet helemaal afgeleerd. In jouw geval zou ik toch nog eens proberen haar duidelijk te maken dat je zelf heus wel weet hoe het moet. Veel succes!</p>

Terug
Bovenaan