Helpp heb verdriet

hallo damens
ik ben er achter gekomen  dat mij vriend vreemd is gegaan
hij heeft mij dit niet vertelt heb het van me beste vriendin
en weet 100% zeker dat zo is
ben morgen 31 weken zwanger van ons 2e kindje
wat moet ik doen kan wel janken
daantje

hoi daan. ik las net je berichtje hier op het forum. wat erg voor je, maar kun je hem vergeven? ik heb het zelfde meegemaakt alleen was ik niet zwanger. dus meid, ik wil je hel veel sterkte toewensen in deze tijd en hopenlijk komen jullie er uit met z'n tweetjes. laat het me maar even weten hoe het is afgelopen. heel veel sterkte en veel groetjes van rilana

kan het niet geloveqn
hoe kan je nou een andere neuken sorry
toen we net een jaar met elkaar hadden was het 1 dag uit en
toen heeft hij ook een andere gewipt het was niet vreemd gaan volgens hem want het was 1 dag uit maar hij heeft dat toen ook niet eerlijk vertelt net als nu wanneer hoor ik het nou eerlijk of moet ik maar op tafel leggen dat ik het van dat meisje zelf heb gehoord pppffff ben zo verdrietig kan wel janken en me zelf voor de kop slaan
zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt en hoe ging het bij jullie veder
heb echt advies nodig weet het niet meer
elke keer voel ik die kleine en dan ga ik
me  
hoe kan iemand dit doen pppffff
daantje 31 weken zaterdag

Beste daantje

Ongelooflijk wat een vuile schoft ,
Die man verdiend het niet om de vader van je kinderen te zijn en verdien  jij dit ?
Die flikker ik word zo kwaad als ik dit lees ik ben zelf ook zwanger en heb een kleintje van 2 en mijn vriendin is net verlaten door ook zo"n lul
Nu staat ze alleen met 2 kleine kinderen verschrikkelijk gewoon ik weet dat dit iedereen kan overkomen dus ik hoop dat je de  eer aan jezelf houd .
Ben je nu gelukkig ? ik denk het niet kies voor jezelf !
Zolang hij denkt dat jij dit pikt houd hij nooit op .
Als jij toch denkt verder met hem te willen dan zou ik hem toch in ieder geval een poos verlaten en hem laten voelen en laten smeken om nog een kans te kunnen krijgen anders maak je het hem wel heel gemakkelijk !
Heel veel succes ermee!
Groetjes kim

Hallo

Ik heb het zelf gelukkig niet mee gemaakt.
Maar ik sluit me bij kim aan.
Als je vriend het een maal het doet dan blijft hij het doen.
Ik zou zeggen, ga inderdaad een poosje weg bij hem .
Want jij verdiend dit niet.
Denk er maar eens goed over na .

Veel liefs peggy.

Ik ben het met Kim eens, ik vraag mij even af of hij jullie gezin wel net zo belangrijk vindt als jij. Weet hij wel goed wat hij op het spel zet/heeft gezet. Ik  denk dat als hij dit wel belangrijk vindt, dat hij goed moet voelen  wat hij op het  spel zet en dat hij het kwijt kan raken.
Het hebben van kinderen samen en een kind verwachten wil niet zeggen dat jij bij hem moet blijven.

Heeft hij zich wel eens gerealiseerd hoe hij het aan zijn kinderen moet uitleggen als jij wel weggaat?

Denk vooral aan jezelf en je kinderen. Zij vragen om een gelukkige moeder een een stabiel thuis. Dat hoeven dus niet twee ouders in één huis te zijn, maar dat kan natuurljik wel.

Last but nog least: neem zelf de beslissing. Weeg alles tegen elkaar af als je eenmaal weet waarom hij het heeft gedaan. Mensen maken fouten en ja, deze fout is heel schofterig, slecht getimed en nooit te vergeten, maar als jij dat wilt wel te vergeven. Het vertrouwen zal hij dan echter wel terug moeten winnen en dat kost tijd. Is hij er klaar voor om overal verantwoording over af te leggen, want dat is dan wel het gevolg   om jou weer voor zich te winnen.

Volg je eigen gevoel en verstand en weet ook dat als je er voor kiest om er wel samen voor te gaan, dat  je dan  geen sukkel bent. Wellicht komen jullie er wel samen sterker uit.

Ik wens je heel veel strekte en succes met de door jou te nemen beslissing.

gr mama van MD

hoi damens
heb gepraat met   hem en hij geef toe dat tie fout zit
de sex tussen ons loop ook gewoon niet lekker
hij is volop druk met werk en zo
en hij stond in de verleiding van dit om ff ze probleempjes te vergeten
ook al is dit geen goeie manier
we   zijn ook volop bezig met verhuizen das over een maandje dus jah
er staat veel druk op onze relatie maar toch heeft hij iets fouts gedaan
ik heb ook geen idee hoe ik dit moet aanpakken
want wat hij heeft gedaan is niet zomaar even goed   te praten
heb er veel pijn bij als ik bij hem ben denk er toch aan
maar wil ook me relatie van bijna 6 jaar niet opgeven zeker niet
voor de kids en jah ik hou nog super veel van hem hij ook van mij
maar of we samen veder kunnen leven dat weet ik niet
voor vrouwen is het moeilijke te vatten waarom je man een andere wipt maar voor vrouwen kan dit heel erg kwetsend zijn
hij kan dit vergeten want hem doet het niks maar wij vrouwen gaan er anders mee om
en nemen dit gewoon mee
hoe moet ik veder groote vraag wil graag veder met hem maar
hoe kan ik normaal sex met hem hebben als ik aan dat wijf denk ppppffff
daantje 32 weken

He Daantje

Wat een dilemma he.
Wel makkelijk  om zo je problemen   te willen  vergeten terwijl als hij er goed over nadenkt, dan weet hij donders goed dat hij het zo niet erger kan maken!
Ik vind het knap van je dat je er zo over denkt maar hij verdiend het zeker niet en jullie zijn echt niet de enige die een drukke tijd achter de rug   of voor de boeg hebben .
Een man die echt van je houd en om je geeft die flikt dat niet en zeker niet in deze periode waarin je het geestelijk en lichamelijk al zwaar genoeg hebt. Als hij zogenaamd zijn  seksuele behoeftes niet in de hand  heeft dan moet hij niet in een vaste relatie met jou blijven maar misschien gewoon vrienden zijn.
Ik ben zelf ook een keer bedrogen gelukkig zonder kinderen maar toch ik kon het niet vergeten dus wij hadden gewoon geen toekomst meer.
En ik denk dat jij dit ook niet zo snel achter je kan laten.
Maar ja ik hoop dat je voor jezelf en je kinderen kiest !
Succes    
Ps ik hoop niet dat je het erg vind dat ik zo recht voor zijn raap praat .
Groetjes kim

Terug
Bovenaan