Ik ben het met Kim eens, ik vraag mij even af of hij jullie gezin wel net zo belangrijk vindt als jij. Weet hij wel goed wat hij op het spel zet/heeft gezet. Ik denk dat als hij dit wel belangrijk vindt, dat hij goed moet voelen wat hij op het spel zet en dat hij het kwijt kan raken.
Het hebben van kinderen samen en een kind verwachten wil niet zeggen dat jij bij hem moet blijven.
Heeft hij zich wel eens gerealiseerd hoe hij het aan zijn kinderen moet uitleggen als jij wel weggaat?
Denk vooral aan jezelf en je kinderen. Zij vragen om een gelukkige moeder een een stabiel thuis. Dat hoeven dus niet twee ouders in één huis te zijn, maar dat kan natuurljik wel.
Last but nog least: neem zelf de beslissing. Weeg alles tegen elkaar af als je eenmaal weet waarom hij het heeft gedaan. Mensen maken fouten en ja, deze fout is heel schofterig, slecht getimed en nooit te vergeten, maar als jij dat wilt wel te vergeven. Het vertrouwen zal hij dan echter wel terug moeten winnen en dat kost tijd. Is hij er klaar voor om overal verantwoording over af te leggen, want dat is dan wel het gevolg om jou weer voor zich te winnen.
Volg je eigen gevoel en verstand en weet ook dat als je er voor kiest om er wel samen voor te gaan, dat je dan geen sukkel bent. Wellicht komen jullie er wel samen sterker uit.
Ik wens je heel veel strekte en succes met de door jou te nemen beslissing.
gr mama van MD