Helpp heb verdriet

Hoi meid,

Moeilijk hoor!
Maar wij hebben altijd de regel gehad als 1 van ons vreemd gaat dan is het voorbij. Je kiest voor elkaar of je kiest niet voor elkaar. En wij hebben voor elkaar gekozen en dus denk je niet eens aan hoe het met anderen zou kunnen zijn.
En een drukke tijd is echt geen excuus. Wij zijn verhuisd toen onze uk net geboren was. En geloof me ook dat is niet een fijne tijd geweest. Mega druk met alles regelen, klussen en een kleine baby waar we voor moesten zorgen die 's nachts ook nog geregeld wakker was. Helaas horen dat soort stressvolle periodes bij een relatie en dan moet je juist nader tot elkaar komen en niet je heil bij anderen zoeken.
Dus dat is erg makkelijk van hem gezegd. En hij was in de verleiding gebracht, hij had gewoon de verleiding niet op moeten zoeken! En al zijn aandacht op jou mooie zwangere vrouw moeten storten.

Sterkte meid! Maar denk er goed over na. En als hij er nu niet voor je is, zal hij er straks ook echt niet voor je zijn als je net in jullie nieuwe huisje zit met een kleine baby die heel veel aandacht vraagt.
Kies voor jezelf en je kleintjes!

Hoi,

Ik snap het wel van je, het enige is dat jouw vriend/man zich nu toch gigantisch moet bewijzen om je vertrouwen terug te winnen.
En vooral praten, praten en nog eens praten.
Mijn stelling.. tja, dat was een paar jaar geleden wel anders dan nu.
Ook ik vond dat na "vreemdgaan" de relatie eindigd.
Maar eerlijk gezegd... Als me dat nu zou overkomen zou ik het toch wel uitzoekn, hoe of wat voor ik er een punt achter zou zetten.

Ik zou er iig niet zo makkelijk een punt achter zetten.
iig succes met wat je beslissing ook is.

hoi. ik las net weer hier op het forum dat jullie gepraat hebben en dat hij heeft toegegeven dat hij fout zit. ik kan jou best geloven dat je het niet meer ziet zitten en zo, maar meid, praten is heel belangrijk en zeker nu. ik weet nog wel toen mijn man vreemd is geweest dat we heel lang en heel goed hebben gepraat en dat hij er zoveel spijt van had en ga maar verder. ik heb het hem vergeven,maar vergeten kan ik het nog niet. het was een collega van hem dus hij moest van mij ander werk gaan zoeken, wat hij ook gedaan heeft,   gelukkig. ik vertrouw hem nog steeds niet volledig maar ja het wordt steeds meer en ik denk er niet meer zo vaak aan als toen  maar ja de datum komt steeds dichterbij dat het gebeurt is dus ik moet er maar niet aan denken(doet hij trouwens ook niet)maar ja het is toch erg moeilijk. ik hoop voor jou en je kinderen dat het toch nog goed gaat komen en dat het goed blijft gaan (wat bij mij overigs wel is) en ik zit toch regelmatig op dit forum dus ik kijk dan ook wel op die van jou. ik wil je heel veel succes wensen en ik lees wel hoe het verder gaat. veel liefs van rilana

hoi damens hoe is het hier
met mij gaat het redelijk heb besloten toch veder te gaan
en hoop dat we nog vele jaren hebben met elkaar
ik hou nog echt te veel van hem om zomaar maar bij hem weg te gaan
ik heb iedergeval geen vertrouwen in hem
en das klote want jah hoe ga je veder in een relatie waarin geen vertrouwen zit
messchien doe ik dit ook uit liefde voor de kids wil graag dat ze opgroeie met allbij
de ouders en me dochter lisa bijna 3 jaar is ook super blij met ons
dat merk je gewoon aan een kind wanneer die gelukkig is of niet
nou wou ik nog even me verhaal delen met jullie wat er nou precies was gebeurd
op die ene avond en vind dit ook erg moeilijk
27 feb was het hij ging naar voetbal en wist al paar dagen van te voren
dat hihj lekker ging stappen met vrienden op zijn verjaardag want hij was na 12e
jarig 28 feb ik zelf vond het niet leuk heb liever me vriend bij me als tie jarig is
dus jah kon hem alleen via de telefoon of per sms feliciteren waar ik op dat moment
dus geen zin in had dag bekijk het maar
wij vrouwen bekijken het natuurlijk anders dan mannen
mannen wil nog meer vreiheid dan wij vrouwen
al moet ik zeggen hij steeds vaker de stad in met zijn voetbal vrienden
wat hij hier voor echt niet zo vaak deed nu dus bijna elke week wat ik niet leuk vond
en zij ga lekker 1 keer in de maand maar dat wou hij niet
hij kwam dan van jah wat is het verschil nou of ik blijf hangen op voetbal of
dat ik met vrienden nog ff de stad in duik ben toch laat thuis
dus jah had er niet echt veel op te zeggen
hij praat me altijd op een of andere manier vast helaas
nou die nacht kwam hij 5 uur thuis iik natuurlijk nog boos
en we moesten die dag naar ons schoonmoeder daar had ik geen zin in
ik zij moet even ene dagje alleen zijn even nadenken want weet niet of ik
zo nog veder kan met je want dat stappen vind ik gewoon niet meer op de hoeveelheid
dat jij dat doet..hij ging dus met ons dochter naar zijn moeder
vervolgens werd ik gebelt jah slaap hier ik oke waarom
ja moet ook even nadenken
denk niet dat wij nog zo samen kunnen leven met elkaar
wis niet wat me overkwam nou die avond werd ik gebelt dat hij ons dochterje bij
zijn vader had nier gezet omdat hij weg ging
ik hem gebelt hij nam niet op hij was dus die avond
onderweg naar een wijf met de auto het was 2 en half uur rijden
erg klote om te horen en hij heeft het toen in de auto gedaan met haar
nog minder om te horen
hij kwam die nacht thuis om 3 uur en ik vroeg hij was geweest jah mij een vriendin
hij kon haar amper ppppffff zij tegen hem dat ik het lullig vond dat hij lisa zomaar
bij ze pa had gezet om vervolgens naar een andere te gaan
nou hij vertellen er is niks gebeurdt hoor
nou 5 dagen later kwam ik er achter via een vriendin van me
het hem gezecht en gepraat ,en hij gaf toe had nooit moeten doen
ik voel me heel erg bedrogen zit dagelijks in een auto waar hij een meid heeft ge......
is niet echt makkelijk
het is nu al bijna een maand gelden maar vind het nog steeds super moeilijk
zijn hier mensen die dit hebben mee gemaakt en zal graag willen weten hoe het bij
jullie is gegaan en hoe je veder bent gegaan met die persoon
als ik dit allemaal lees denk ik ook lijk wel gek dat ik veder ga met hem
maar jah hou gewoon super veel van hem en wil me kids een goed toekomst geven
maar wel met een vader die eerlijk is en te vertrouwen
en niet dat ik moet gaan uitleggen dat papa is vreemdgegaan terwijl de andere
kleine nog niet geboren was
vind ook erg dat als je even een kleine ruzie heb maar gelijk naar een andere gaat
wat als we straks weer een ruzie hebben wat ga je dan doen weer je gedachten los maken
bij een meisje waarvan alles weer mee kan gebeuren
me hoofd zit vol met dingen ben gewoon weer bang dat tie het weer gaat doen

hoop snel wat te horen van jullie
daantje 32 weken en 5 dagen zwanger

Terug
Bovenaan