Helpp?? Onzekerheid???

Halloo,,,

Ik kom eigenlijk van de mamaclub juni 2012,maar omdat ik 1 juni ben uitgerekent lees ik ook weleens mee op de meiclub.
Ik ben nu dus 30 weken & 4 dagen,,
Nu heb ik net 1 afspraak gehad bij de verloskundige en nu maak ik me toch wat zorgen,
Mijn bloeddruk was wat laag maar dat maakte niet zo heel veel uit, Hierdoor kon het ook wel komen dat ik me soms wat duizelig voelde.
Maargoed toen kreeg ik 1 prikje in me vinger,,volgens mij voor suiker!
Deze was ook wat laag, 6.4
Nu ben ik zelf wel altijd iemand geweest die ijzertekort had maar toch ik maak me toch wat zorgen.
Wat houd dat in?? laag suiker en wat zijn daar de gevolgen van? En hoe verder?
Ik hoop dat iemand me tips kan geven!!!

Liefs,,,

laag suiker? nee hoor, 6,4 is helemaal niet laag, ikzelf heb een suiker van 5,6 niet nuchter en dat is keurig in orde. ik denk dat ze je ijzer hebben geprikt, en 6,4 is volgens mij niet alarmerend laag. als het wel zo is, vertellen ze je dat echt wel. geen zorgen dus!

6.4 voor glucose (suiker is niet laag) Voor ijzer (HB)trouwens ook niet echt. Je kunt glucose en hb middels vingerprik laten controleren. Mijn suikerspiegel is na het eten altijd 5.7-6 Dus jou spiegel is niks aan de lage kant. Als je je duizelig voelt eet dan een dropje of neem een kopje soep. Dit kan geen kwaad.

Hier een april mama die t ook ff bijhoud op het meiforum vind het leuk om alle verhalen te lezen.

Ze prikken met de vingerprik inderdaad op ijzer en volgens mij is het helemaal niet gek 6.4. Suiker wordt inderdaad met bloedprikken gedaan ook daar zou 6,4 niet gek zijn.

Maak je nu maar geen zorgen komt allemaal goed.
Mocht je het toch niet los kunnen laten bespreek het dan met je vk.

groetjes

Hoi, bij mij hebben ze in het ziekenhuis dmv een vingerprik de glucose gemeten.
Na een heel vies suikerdrankje zat mijn glucose op 8.8 en ik heb nu zwangerschapssuiker. Als ze bij jou op glucose hebt geprikt, dan is dat netjes.
Als je er mee blijft zitten, gewoon vk bellen!!!

Gr

Terug
Bovenaan