Helpp?? Onzekerheid???

Als je altijd al krap zat met je ijzer dan is 6,4 in de zwangerschap niet slecht! Ze geven liever geen ijzertabletten omdat je daar obstipatie van kan krijgen, en dat is niet fijn in de zwangerschap.
Ik kwam in de 1e zwangerschap van een Hb van 9.4 dus was toen wel te ver gezakt, maar zat normaal dus altijd hoog.
Je hebt allerlei natuurlijke stoffen die je Hb wat kunnen opkrikken, google maar eens.
Bv. een boterham met stroop , druivensap, maar ook drankjes. roosvicee ferro.
Je kunt dit proberen misschien dat je je iets minder duizelig gaat voelen.Maar Hb hersteld snel na de bevalling....

nou ik denk ook dat het je ijzer is, volgensmij is dat op het randje maar wil niet zeggen dat jij er geen last van hebt. ik had begin 8,1 met 30 wk 7,4 en nu vorige week 6,6 maar voelde me goed beroerd.
nu floradix trouw ingenomen en binnen 1 week tijd gestegen naar 7,3 en voel me echt weer lekker en suiker prikken doen ze w.s in een dagcurve. dit doet verlosk bij ons ook of de star, ik heb het zelf gedaan omdat kdat op me werk ook doet. en dat is nuchter, 2 uur na het eten en 2uur na middageten. nou geloof niet dat ze dan zomaar is prikken.. succes

6,4 is na mijn idee niet te laag hoor voor je ijzer.
floradix kan een uitkomst zijn ( ik vond het echt heel vies in mn 2e zwangerschap maar t moest wel want die van mij zat op 5,5 toen)
dit kan je dus evt halen, als je wilt dat hij omhoog gaat.

duizeligheid heb ik trouwesn alle 3 de zwangerschappen gehad. een zout dropje doet wonderen! ik ging de deur zelfs niet meer uit zonder zoute dropjes ( gewoon die goedkope van de ah had ik)
zodra ik me een beetje licht in mn hoofd voelde nam ik een dropje en dat werkte vrijwel direct.
ook iets om te proberen dus :D

liefs do (april forum)

Terug
Bovenaan