helppp!!!

Hallo allemaal,
Toen ik gisteren avond naar het toilet ging, zag ik bij het afvegen, donker bloed, een beetje maar en vanochtend ook.

IK maak me heel erg zorgen en heb de hele nacht niet kunnen slapen, ben ook net pas wakker(sliep tegen 9uur vanochtend).Ik heb gisterenochtend wel geslachtsgemeenschap gehad, maar waarom s'avond pas bloed.Ik heb nergens pijn

Soms denk ik wel eens;ben ik wel echt zwanger, want ik heb nergens last van(soms een heel klein beetje in mijn onderbuik,en nu helemaal niks). Zijn er meer mensen die nergens last van hebben??VOlgens de huisarts ben ik nu 6weken zwanger.

IK wacht jullie reactie's af, want voel me echt niet lekker hierdoor, denk alleen maar negatief;zou het een miskraam zijn geweest.(ik durf dit niet eens te typen)

Bedankt voor jullie reacties.
 
Hoi Rammetje,

ik heb dit zelf ook gehad met 6 en 9 weken. Ik was ook erg geschrokken. Inmiddels ben ik 34 weken zwanger en zoals je begrijpt was er dus niets aan de hand. Door de geslachtsgemeenschap kan het heel goed zijn dat er een bloedvaatje gesprongen is en dat daar dat bloed vandaan komt. Zeker omdat dat s'ochtends was en s'avonds had je oud bloedverlies.

Zolang je geen rood bloed verliest en ontzettende krampen hebt is er niets aan de hand.

Probeer positief te denken, heel veel vrouwen hebben zeker in het begin last van bruin bloedverlies!

Sterkte!
Lfs. Monique
 
Maar het was geen bruin bloedverlies, het was helder rood,ik heb geen krampen en voel ook geen pijn en daarom denk ik ben ik wel zwanger...!!Nu ben ik nog ongeruster!!
 
Ik heb het ook een keer gehad na geslachtsgemeenschap en dat was toen pas de volgende dag. Je baarmoeder is nu extra doorbloed en dan stoot je gemakkelijk een ader kapot. Als je donkerrood bloed had, wat ik in je eerste berichtje lees, dan is dat bloed al een tijdje "onderweg". Je kan even de huisartsenpost of een verloskundige bellen, ze vinden dat echt niet raar, als je daar over belt. Hen kan je dan precies uitleggen wat je ziet en zij weten vast een beter antwoord dan wij. Wat Monique zegt is trouwens wel waar: heel veel vrouwen hebben bloedverlies tijdens de zwangerschap en meestal is er niet veel aan de hand.
Sterkte!

Kiki
 
Ik herken je verhaal. Ik ben ruim 7 weken zwanger en het lijkt wel of ik ongesteld ben. Het is niet echt helderrood, maar rood/bruin en houdt al een paar dagen aan. Ik heb gisteravond weer een test gedaan en deze was ook weer positief.

Als ik de verhalen lees van andere vrouwen, denk ik dat er veel vrouwen zijn die hier last van hebben.

Ik kan je niet helpen, snap alleen heel goed je bezorgdheid, ik heb hetzelfde. Ik zou er graag van willen genieten, maar het lukt me gewoon niet.

Ik wens je in ieder geval heel veel succes en sterkte.
 
ik heb toen ik 8 weken zwanger was ook een bleoding gehad,erg veel en met stolsels...ging van het ergste uit maar bij de echo die ik kreeg bleek alles gewoon in orde te zijn...bij een miskraam blijf je meestal bloeden en het gaat gepaard met krampen...zo lang het dus hier bij blijft is de kans groot dat er niks aan de hand is!!

sterkte!!
 
wat anoniem van 13.28 zegt,dat ze nog maals getest heeft is helaas geen garantie want het zwangerschaps hormoon zit ook na een evt. miskraam nog in je lichaam,dus testen heeft geen zin!! het enige wat je kunt doen is de verloskiundige bellen of een huisarts...verder...helaas niks anders dan wachten!!

succes!
 
hoi
ja het enige wat je kunt doen ik je vk of huisarts bellen en vragen om een vervroegde echo. want testen heeft helaas geen zin wat anoniem van hierboven al zegt!
bloedverlies hoeft niet altijd een miskraam te beteken...sommige vrouwen krijgen ook een innestelingsbloeding of een bloeding na gemeenschap ofzo.
maar ik kan je helaas geen zinnig antwoord op geven. laat het op je af komen hoe moeilijk het ook is, want je kunt gewoon niks doen. een miskraam is een hele verdrietige gebeurtenis, maar hou altijd in je achterhoofd dat het vruchtje dan niet goed was, en daarom zich zelf afstoot. eigenlijk is het een "goede"reactie van de natuur.
ik wens je veel sterkte en hoop alsnog dat alles goed gekomen is.
laat je nog wat weten.?

liefs v sandy
 
Terug
Bovenaan