helppp!!!

ik heb de verloskundige gebeld, en zij zei dat het waarschijnlijk door de geslachtsgemeenschap is gekomen of innestelingsbloeding omdat ik 5weken en 2dagen zwanger ben, en ze zei dat er bij een miskraam ook stukjes 'vleesachtig'' bloed uit en je hebt veel krampen.

Ook zei ze koop morgen een test en kijk of je nog steeds zwanger bent, dus je kunt wel een zwangerschapstest doen en als ie postifief is ben je nog zwanger zei ze, en dat ga ik morgen doen.
Ik zei tegen haar dat ik me niet zwanger voelde, ze zei dat dit kon ,omdat ik nog maar net zwanger ben.

Met 9weken,mag ik mijn echo laten doen, ben ik wel blij mee(hoop natuurlijk dat ik nu wel gewoon zwanger ben.

Nogmaals heel erg bedankt voor jullie reacties!!

groetjes,
rammetje
 
Hoi,

Ik heb de eerste maanden nergens last van gehad, nooit misselijk geweest of zo. Alleen mijn darmen waren wat van slag.
Je voelt het niet altijd hoor dat je zwanger bent, dus misschien is het wel goed als je nog eens een test doet, al is het alleen voor je eigen geruststelling.

Ik hoop voor je dat alles goed is, sterkte!
 
je moet het zelf weten, maar het heeft echt geen nut om een test te doen. ik denk dat je vk het alleen maar zegt om je maar gerust te stellen. omdat je verder weinig kunt doen dan de echo over 9 wk. maar als het jouw rust geeft doe dan maar een test.
heel veel geluk en hoop dat het goed komt!
 
Het heeft inderdaad geen zin om die test te doen. Ik heb zelf bruin bloed verloren bij mijn vorige zwangerschap. Verder had ik wel alle symptomen en positieve testen (heb er toen meerdere gedaan). Toch bleek bij de echo, die ik toen eerder heb gekregen, dat er geen vruchtje zat (windei). Mijn lichaam bleef zich echter zwanger voelen, zelfs na ruim 2 weken wachten (in die tijd had ik geen pijn en geen rood bloed). Het hormoon bleef ook in mijn lichaam al die tijd.
Het kan allemaal meevallen, maar een positieve test en het uitblijven van pijn hoeft dus geen garantie te zijn.

Inmiddels ben ik ruim 20 weken zwanger en alles gaat voorspoedig. Tijdens deze zwangerschap heb ik nog 1 keer bloedverlies gehad, maar dit was loos alarm.
Blijkt wel: elk geval staat op zich.

Heel veel succes en hou het goed in de gaten. Niet meer testen in elk geval, want dat is zonde van het geld.
 
Terug
Bovenaan