HELPPPPP THEY ARE BACK

Waarschijnlijk komen ze toch uit de bakken en die worden gelukkig vandaag geleegd.
Zijn ze er vannacht weer dan ga ik morgen de gemeente reiniging bellen want dit is echt niet leuk meer.

Fonske ik heb er bleekmiddel overgegooid ik had geen spiritus meer.
Maar gelukkig gingen ze daar dood van.
Maar nog bedankt dat je even wilde reageren

En heb het licht uit gedaan in de hoop dat ze niet op het licht zouden af komen.

Liefs Ilse

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties.

Oh gatsie, lag gister in bed en moest aan je denken, niet   wetende dat je weer bezoekers had... Brrrrrr.... hopelijk is het nu voorbij.

Ik zou na de lichting van de bak hem goed schoonspuiten en met Citronel na spoelen, dan ruikt hij ook weer even wat lekkerder en blijven de maden weg.

Succes, Nanda (die nog steeds illegaal aan het surfen is....)

erg he! En over 30min naar huis, heb nog geen klap gedaan... oh oh... de baas zal blij zijn... maar nu ga ik echt hoor... nog even wat coordinaten berekenen en dan is het FEEST!!! (1e verjaardag van een kennisje... heb er zin in)

toch de gemeente bellen weten ze er in ieder geval
vanaf mocht het weer gebeuren
kunnen ze de omgeving nalopen want er moet toch iets zijn
en ja verder zorgen dat bleekwater in huis hebt

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Laat je biobak ook goed drogen, in een droge bak heb je minder last van maden, dan broeit het minder.

Good luck en hopelijk is het vanavond rustig bij jou!

Ellen mv Julian

bedoel je deze lieve kleine lekkere beestjes??

IEWWWWWWWWWWWWWWW wat erg voor je zeg. Moet je even een dierenwinkel bellen of ze nog maaien nodig hebben!! Dan is het gelijk opgeruimd.haha
liefs Esther

Terug
Bovenaan