HELPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Nou anders hier de zenuwen wel hahahaha,

ik laat het na het weekend weten, ik heb nog een DA-test voor zaterdag, is die ook zo licht dan koop ik een predictor voor zondag-ochtend hahahaha.

Goh en we sponseren de fabrieken voor zwangerschapstesten weer hahahaha

zeg dat wel.hehehhe
weet je waar ik aan zat te denken, ken je strookjes die je huisarts gebruikt voor urinetesten? als we nou eens zon pakje konden bemachtigen hihihihi...genoeg testen voor ons allemaal.. ik herinner me die doosjes met al die strookjes nog van vroeger lagen ze gewoon thuis bij ons, omdat mijn vader arts is.. als ik toen eens wist , had ik gewoon een doosje achter gehouden..

Hallo Randy

Ik hoop het van harte dat je zwanger bent.
Meid, het is jullie zo gegund.
Ik zou nog een test van het weekend er tegen aan gooien voor de zekerheid.
Ik zal voor je duimen.
En we horen het wel van je.

Veel Liefs

Peggy.

OOOOOOW, Randy, wat spannend. Maar ja, nou weet je nog niets. Irritant is dat, he, met die lichte streepjes. Ik hoop erg met je mee. Zelf heb ik ook wel eens 'last' gehad van supervage streepjes (kruidvat test) terwijl ik dan later toch ongesteld werd. Hopelijk bij jullie niet zo. Ben zelf ook wel erg tevreden over de matcare midstream test (www.matcare.nl; binnen 1 dag in huis, verder maak ik geen reclame hoor hihi), die zijn best erg duidelijk. Ik weet zelf ook niet goed waar ik aan toe ben, verlies ook best veel bloed; misschien zometeen toch nog maar eens een keer kijken? Het is wel weer heel anders dan anders, meestal begint mijn ongi met veel oud bloedverlies en dan houdt 't effe op en dan komen de rooie duiveltjes in alle hevigheid; nu is het rosig/rood helder bloedverlies..........grrrrrrrrrrrrrrrrr grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Tot later maar weer!

HeeeRandu en Tabatha!!!!

Super meiden!!!!!
Ik hoop heeeel erg dat jullie en wondertje hebben!!!!!
Het is jullie van harte gegeund!!!
xie maantje

Waarom test je niet een keer met de Digitale CB test (voor iedereen trouwens die twijfelt) daar staat gewoon zwanger of niet zwanger heel duidelijk... Ik zweer erbij hoor!!

Dan is alle twijfel weg en kun je ook echt heerlijk gaan genieten... net als ik op dit moment (ahum goed ziek... grrr.... hihi)
'Tot snel allemaal op het nov/dec forum...

Groetjes, Miranda

OOOOH Randy, wat hoop ik het voor je, MAAR: ik heb meerdere testen gebruikt van DA afgelopen jaar en ik kan je zeggen dat hij ALTIJD een vaag 2e streepje geeft. Ik heb me vaker zwanger gewaand dan ik in feite was. Je mag deze test na 10 minuten niet meer aflezen, want op minuut tien(die voorbij vliegen omdat ik zowat het streepje erop wilde kijken, met lamp erboven of turend tegen het licht houden) begint het 2e lijntje altijd te verkleuren.
Ik zal noooooit van mijn leven meer DA testen.
Zou nog een andere test halen als ik jou was. Die van matcare en sensitest zijn betrouwbaarder dan de DAtest en veel voordeliger.
Nogmaals ik hoop zooooo dat je gewoon zwanger bent!!!!!
laat het ons weten he
xxx annette(15 wkn)

Terug
Bovenaan