Helppppppp!!

Hoihoi meiden,

Over 7 weken ben ik uitgerekend van ons eerste wondertje, een meisje.

We hadden de naam 'Aymée' in gedachten, helemaal over eens alleen ik begin toch te twijfelen. Er zijn TEveel mensen die de naam inmiddels weten (mijn ouders, zusje, schoonmoeder, 6 vrienden) dat ik het niet meer leuk vind.

Nu hebben manlief en ik afgesproken dat we opzoek gaan naar een andere naam, maar we willen Aymée wel als 2e naam behouden..
Iemand suggesties voor een 1e naam?? Wel een beetje in dezelfde stijl?

Alvast bedankt!
Groetjes Maaike

Je bent weg van deze naam, maar wil hem niet aan jullie dochter geven omdat veel mensen het al weten? Ik zou lekker bij jullie naam blijven, over een week of 7 weet iedereen dat ze zo heet.

Hoi Maaike

Uuuum, ik zal even een en ander op rij zetten,
de eerste vind ik geweldig, maar ja; namen zijn
behoorlijk persoonlijk. Hoop dat er iets tussen zit,
en dat je je in de  uiteindelijke  naam kunt vinden.

-Yfke Aimee
-Feline Aimee
-Maddy Aimee
-Marin Aimee
-Elin Aimee
-Tara Aimee
-Tessa Aimee
-Nina Aimee
-Sofie Aimee

Succes ermee hoor!
Begrijp heel je standpunt!
Heb onze namen aan twee mensen
verteld, en baal er ook van als een stekker;
en dat zijn er maar twee.....

Groetjes

Ik vind het maar een rare reden om een andere naam te gaan verzinnen hoor!
Over 7 weken weet iedereen de naam toch? En het is werkelijk een prachtige naam!
Toen ik je topic-titel "Helllllllllllllppppppppppp"   las dacht ik werkelijk dat het over iets héél ernstigs ging, maar dít?
Ik zou het echt zo houden hoor!

Hoihoi,

Nou zo te lezen vinden sommige mensen het een rare reden om te wisselen van naam.
Maar dat was mijn vraag niet, ik heb geen zin om veroordeeld te worden omdat je het er niet mee eens bent, reageer dan gewoon niet.
Voor jou is het misschien geen schreeuw om hulp waard, maar voor ons wel!

We hebben naar heel veel andere namen gezocht, maar toch kunnen we geen mooie andere naam vinden, er staan genoeg leuke namen bij, maar niet eentje die er voor ons uitspringt.
Daarom blijven we toch maar bij onze naam! Net wat jullie zeggen nog 7 weekjes en dan weet toch iedereen de naam al, in iedergeval bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Maaike

Wees zeker van jezelf en hou deze naam lekker, want dat was toch jullie eerste keuze??? Echt een hele mooie naam ook! Maar als je toch wat anders wilt: Loïs!

Hé Maaike,

maak je niet zo druk om de reacties van anderen! Die lees je en vergeet je gewoon weer!

Ik snap wel wat je bedoeld. Wij vertellen de namen die we in gedachte hebben, daarom ook niet.
Ik zou zeker bij mijn eerste keus blijven als ik jou was. Maar je kunt de naam ook als tweede naam gebruiken. En Lois Aymee klinkt toch ook wel mooi.
Ik heb zelf helaas geen suggesties voor je.
Jullie hebben in ieder geval al een mooie naam. Je kunt best op zoek naar nog een naam, maar als er dan toch niks van jullie gading bij zit, zit je niet helemaal zonder naam.
Wist je trouwens dat er ook mensen zijn die de naam pas  geven als de kleine net  geboren is. Zo heb ik ook mijn naam gekregen. Mijn ouders hadden een andere naam voor mij bedacht, maar toen ik geboren was heb ik toch een andere naam gekregen.

Succes in ieder geval.

Liefs,

hoi,

meningen van anderen zijn leuk als je er wat aan hebt en kun je er niets mee: van je afzetten!

Ik vind het trouwens een prachtige meisjesnaam! Jullie dochter boft met de naam die ze krijgt!

groetjes, keesje

Terug
Bovenaan