Helppppppp!!

niet zo druk maken om de vorige reacties, ik vind juist dat je veel complimenten krijgt over jullie gekozen naam! Ik begrijp het ook wel hoor, dat het anders is als veel mensen het al weten. Ik vertel niemand de naam die we gekozen hebben voordat de baby geboren wordt. Mocht je je toch nog bedenken, mijn favoriete meisjes-namen (wij krijgen een jongetje) zijn Ella, Julie, Fay, en Evi, en vind ik ook wel in de stijl van jullie naam. Ben heel benieuwd over een week of 7 wat jullie uiteindelijk besloten hebben! ;)

Hoi,
Wij kennen ook een meisje dat Aimee heet (iets anders geschreven dus, maar je spreekt het hetzelfde uit denk ik). Haar zusje heet Noëlle, misschien een idee. Dat betekent: geboortedag, wel toepasselijk ;)
Volgens mij is het een Franse naam, toch? Misschien heb je wat aan de site www.familyberry.com. Daar kun je zoeken op Franse namen, onder het kopje internationale namen. Succes!
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en ?

het gaat meer om waarom ze ineens een andere naam wilt.
Als de baby geboren is krijgen ze de naam toch ook te horen? Dan ga je toch ook niet steeds de naam veranderen??

Ik zou hem niet wijzigen maar dat is mijn mening.

Terug
Bovenaan