helppsyndroom en trombose

Hoi,

Wat een enorm verhaal zeg !!!   Ik heb absoluut ook geen roze wolk ervaren en was ook met 7 weken als behoorlijk aan het sukkelen. Er werd gezegd dat het waarschijnlijk nog wel mis zou gaan. Uiteindelijk ben ik met 27 weken 100% de ziektewet in gegaan en met 35 weken opgenomen ivm pre eclampsie. Een voorstadium van HELLP. Mijn bloeddruk was bij opname 140/120 en er werd meteen gezegd dat ik zou blijven totdat het kindje er was. Uiteindelijk mocht ik wel naar huis maar bleeft ik thuis opgenomen. Bedrust en dagelijks kwamen ze thuis een CTG maken en bloeddruk meten. 1x per week kwam de aborante bloed prikken en 1x per week bloedcontrole, echo en CTG in het ziekenhuis. Dan kreeg ik ook de gynaecoloog te spreken. Uieindelijk ging het ook met mij slechter en is besloten in te gaan leiden. Ik ben 28/10 bevallen van een gezonde zoon. In mijn geval was ik qua termijn al uit de gevarenzone. Maar HELPP kan ook tot 72 uur na de bevalling optreden dus ik moest voor de zekerheid even blijven. Wat ik met mijn vergaal wil aangeven is dat die extra controle ervoor gezorgd heeft dat het niet zo uit de hand kon lopen als bij jou. Denk er toch eens over na om een gesprek met het ziekenhuis aan te gaan over de gang van zaken. Ik heb het niet over tuchtraad ofzo maar een gesprek over jullie gevoel tijdens de behandeling kan heel goed helpen om het een plaats te geven. Want dat er bij jullie iets niet goed is gegaan met de begeleiding tijdens je opname is wel duidelijk.

Geniet toch van je prachtige kindje en succes in de toekomst

Liefs,

Patricia

Terug
Bovenaan