Hema rompers!

Joepie, ik zag dat Hema weer superleuke nieuwe
rompertjes in het assortiment heeft!
Voor meiden en jongens zijn ze errug leuk het komende
najaar!

Dat jullie het maar ff weten ;-)
IK ga morgen inkoopjes doen haha

Hoi happy,

wij hebben vorige week rompers ingeslagen bij de Hema. 7 voor 10 euro. We hebben 2 pakken gehaald in maat 74/80, ze heeft nu nog maat 62/68. We zijn dus klaar met de rompers voor de winter en dat voor 20 euro

groetjes Linda

Ja, ik heb er vandaag ook een paar gekocht..met lange mouwen..
Leuk in donker grijs met zo'n open printje..ajour heet dat toch??
En lichte grijze met lange mouwen..
Erg leuk, maar ik hou persoonlijk niet zo van die drukke prints..
Hier echter al maat 86/92...
Gr Rina

hoi

ik heb ook altijd rompers van de hema,
en ook vorige week een rol met rompers gehaald met 7 rompers voor 10 euro,
bevallen goed en zitten mooi dus heb gisteren nog weer een rol gehaald want je kan nooit genoeg van die rompers hebben maar heb ook idd andere mooie rompers gezien bij de hema

xxx

Hier ook (allang) maat 86/92 hoor.
Laatst naar cons.buro geweest en de kleine is alweer 85 cm groot!
11,5 kilo.
Flink  en lang mannetje dus
Ook alweer een winterjasje maat 92 gekocht voor als het weertje straks snel omslaat.. vooral de ochtenden/avonden koelen alweer gauw af vind ik!

hi dames

mijn vriendin(werkt bij de hema dus nog extra 15 % korting) heeft ook idd een pak voor mij gehaald (mt 86/92)maar verder heb ik hier ook al hempjes en onderbroeken daar meneer niet echt stil ligt met verschonen is dat wel erg makkelijk. dus van alles wat.

groetjes angela mv djaimy 010707

hoi linda,ik ben eigenlijk van het maart forum /voorjaar 2008,maar 62/68 is jou kindje dan zo klein?nicky is geboren op 3 maart 08 en die zit op maatje 62/68.ik denk dat ik ok maar weer eens bij de hema moet gaan kijken.groetjes,karin

Hoi Karin,

Marissa is gewoon gemiddeld. Ze heeft ook eigenlijk maat 74 op het moment maar de rompers van de hema vallen groot. Hiervan past ze dus nog 62/68 maar verder alles hier maat 74

groetjes Linda

Terug
Bovenaan