Hema rompers!

Hoi,

ik heb van de zomer rompers maat 86-92 gekocht en die passen Stijn nog prima. Ik heb er zeven en dat vind ik ruim voldoende. Hoeveel heb jij er wel niet Linda???? Dat je twee sets van zeven stuks op heb gehaald.

Groetjes van Marloes

Hoi Marloes,

7 rompers daar red ik het echt niet mee. Ik was dan ook maar 1x per week.

Ik heb verschillende soorten, zonder mouwen korte mouwen en lange mouwen in de kast liggen. In totaal denk ik 15-20 stuks.
Gelukkig heb ik nog veel van de oudste, dus kopen doe ik eigenlijk niet veel.

gr Saskia

HoiMarloes,

wij hebben nu 14 van die rompers van de Hema, ik heb er vandaag nog 2 gekocht met lange mouwen, van de week heeft ze er 2 van oma gekregen met lange mouwen en ik denk dat ik er nog 4 heb van allerlei. In totaal dus liggen er dus ongeveer 22 rompers klaar in haar nieuwe maat maar die heb ik ook echt nodig.
Die lange vaak voor de nacht, de andere voor overdag en ook ik was maar ongeveer 1 keer in de week

groetjes Linda

Hoi hoi
Hier nog 1 die meestal maar 1 keer per week wast. ook Vera heeft een la vol rompers, mouwloze en met lange mouwen. Korte mouwen ben ik niet zo'n fan van.
Ik heb van de lange mouwen ook een stuk of 7 in diverse kleuren. Leuk voor onder een overgooier. dan heeft ze niet 3 lagen aan, maar 2.

groetjes daan

Hier ook een grote fan van HEMA rompers!! We hebben er ook van H&M en die vind ik ook wel goed.

Maar wat hebben sommige veel rompers zeg! En 1x in de week wassen?? Dat zit er bij ons echt niet in ;-)

Liefs Debby.

Hoi dames,

vol verbazing zit ik te lezen dat sommige maar een keer per week wassen. Hier staat de wasmachine elke dag minstens één keer aan maar meestal is het wel twee of drie keer en soms zelfs wel vier of vijf keer met mooi weer, want dan gaat alles naar buiten. We zijn met zijn vjven en hebben elke dag schoon ondergoed, schone sokken, schone handdoek en twee washandjes en elke week alle bedden verschoont en elke dag schone kleding en dan ook nog een verse handdoek, theedoek en vaatdoek in de keuken en handdoek in het toilet en de berg schoonmaakdoekjes. Als ik dat zou opsparen voor een keer per week heb ik nog drie wasmanden nodig vrees ik.

Groetjes van Marloes

Hoi hoi,

Hier ook iemand met een la vol rompers. 95 % komt van de Hema. Er zijn een aantal redenen dat ik zo veel rompers heb. Ten eerste vind ik het gewoon te gek om ze te kopen. Ik kan echt helemaal uit mijn dak gaan als de nieuwe collectie binnen is.
Ten tweede kan Bas nog al eens flink poepen. Dan is zijn luier niet groot genoeg, met als gevolg dat ik hem dan helemaal om kan kleden.
Wassen is ook niet mijn hobby. Er draait hier iedere dag één was. Behalve in het weekend (tenzij ik door de weeks niet heb gewassen). Maar goed, ik heb dus één witte was in de week. Als daar dan veel rompers in zitten, dan red ik het echt niet met zeven rompers.
Mijn favoriete romper is trouwens nog altijd deze:

Die heb ik toen direct in alle maten gekocht. Ik vind hem zo oer Hallands en zo perfect passen bij Bas. Ach hoe lyrisch kan je zijn over een romper ?

Bas draagt trouwens maat 86/92.

Groetjes, Karin

He die heb ik ook!!! Nou ja, Stijn dan. Die vind ik ook zo lief!!! Ik heb diverse kleuren rompers zodat er altijd bij elke was wel een paar meekunnen en dus altijd schone op voorraad zijn.

Terug
Bovenaan