HEMA

Hey meiden,

Net als bij vele meerdere gezinnen hebben wij het wij het verre van slecht maar geef niet graag te veel geld uit (overblijfseltje uit mijn jeugd.....ouders gescheiden mama uitkering elk dubbeltje omdraaien) En nog steeds let ik op alle prijzen en ga de koopjes af.
Nu heb ik toch de hema ontdekt in bepaalde artikelen en die ik graag met jullie deel ;-)

bijvoorbeeld
- koffiepads van de hema € 1,- (20 stuks en echt lekkere koffie.
- de vaatwastabletten € 2,- (30stuks)echt super geen plasticje eraf halen nee hup zo in de vaatwasser.
- De billendoekjes 3 pakken a72 stuks € 3,- en echt fijne doekjes......
Hier zit de hema naast de jumbo dus ik pak het samen.
Wie weet hebben jullie ook nog wel dingentjes kunnen we weer centen uitsparen die we weer uit kunnen geven aan kleertjes voor onze kleintjes en straks weer bij de 5-12 man!!!
Wie nog meer tips?

Liefs Louise

@nicole--> sorry dat ik hier zo uigebeid reclame maak voor de hema terwijl je hem zo mist......;-)

ik koop heel veel van dat soort dingen bij de action.
die heeft ook heel wat spullen voor erg weinig geld zoals:
2 pakken billendoekjes van 100 stuks voor 2 euro
een opvolg flesje van disney voor 1,79 euro
en nog veel meer leuke en goedkope spullen.
ik moet zeggen ik kom er graag.
en ze hebben ook veel meer andere spullen buiten het baby spul om.
van huishoudspul tot speelgoed, enz

Ik LOVE de hema!!!

Alleen vind ik de koffie daar niet lekker.
Ook ik heb de doekjes van de action gekocht 1,99 voor 200 doekkies!
Verder ben ik niet zo'n liefhebber van de action, haal er wel altijd color catcher doekjes op!

en qua kleren hoef ik tot maat 86 niks meer!! hahah kreeg donderdag 2 verhuisdozen vol met kleertjes! en een lading 86 mag ik morgen ophalen!
Helemaal geweldig, net en mooie spulletjes! memmie is blij!!

haha idd de 5-12 man.......... maar daar doen we hier nog niet aan........ Jorn snapt dat natuurlijk helemaal nog niet.... :D

Ik koop vaak bij de makro groot in. Moet wel in de aanbieding zijn en echt voordelig. Maar ik hou ook de krantjes in de gaten. Voor de 5-12 ben ik al een beetje begonnen. Kleine doosjes duplo voor een paar euro.

hi louise
haha ik las je bericht en dacht dat wil ik ook!!!! grappig dat jij dat ook dacht toen je het schreef ;-)

gelukkig hebben we dat hier ook wel een beetje...hier hebben we 1 supermarkt dat een waanzinnige goed en goedkoop huismerk heeft.

maar dat neemt nog niet weg dat ik de HEMA nog steeds mis ;-)

Terug
Bovenaan