HEMA

Haha, i love the Hema too!
Vooral idd de billendoekjes, ondergoed voor kinderen, sokken, rompers en de baby meisjeskleding!
Zulke leuke dingen elke keer weer, moet er echt niet te vaak komen. Zag net in de folder weer een leuk shirtje voor Lise en ach ja, in maatje 68 heeft ze echt nog niet genoeg! :)

Jaaaaaaaa hema!! loving it!!

Kom ook wel bij de action kan ik ook altijd wel leuken dingen op de kop tikken.

Een stel buren en ik zijn ook gek op de kringloop. Daar heb ik al aardig wat speelgoed op de kop getikt. Even wat detol erover heen hopla. Fedde is weg van z'n speelgoed.

En we krijgen veel kadootjes en ook wel tweede hands kleertjes en oma geeft graag uit aan haar kleinzoon!

Ja ook ik kom er graag (en geef ook niet graag meer uit als het goedkoop kan;-) mn man moet er hard genoeg voor werken ;-)

Ik heb ook de hema billendoekjes en pyama´s ondergoed enz enz !!
Ook de action kom ik graag, zeker knutselspullen en kadopapier enz, en de sokken zijn daar super goed vind ik, gaan gewoon op 60 en droger en blijven superlang goed/mooi, 3voor 2euro;-)
Ik kijk ook ff wat er die week in de aanbieding is bij ah en jumbo (daar kom ik, ga geen eind omrijden ;-)

Voor speelgoed ga ik altijd naar de top1toys, veel goedkoper dan bartsmit of intertoys (en met 4kids tikt dat wel aan,,whaha)

De cranenbroek is goedkoop met laarzen/bodywarmers ed, zit wel alleen in het zuiden!

En de markt is ook lekker goedkoop voor groente/bloemen ed

idd action en knutsel spullen SUPER, en de sokken van hun zijn idd super net als de kinderpyjama's en de HANDDOEKKEN die blijven weer mooier en beter als die van de hema!!!
Cranenbroek zit opzich hier ook dichtbij in dongen en idd voor laarzen enz geweldig.
De markt is hier niet zo dus.....maar groente heb ik veel uit de tuin van schoonzus lief!!!!

ik heb nog nooit pyama´s van de action gehad!
Misschien eens 1 proberen! Heb normaal voor de winter altijd die badstoffen voor de grote en voor de kleintjes is dat velours, heb nu net 1 uit de verpakking gehaald voor ons meisje, zo schattig ;-)

Hallo allemaal (ben eigenlijk een april mama) de Hema heeft ook een thuisbezorg service! Heel fijn, zeker als er aanbiedingen zijn supergoedkoop!!!
wel bezorgkosten of bij een hema in de buurt ophalen. en op internet hebben ze een groot assortiment.

Als de kruidvat aanbiedingen heeft zijn de kleertjes enzo héél goedkoop (longsleeves van katoen 2stuks 75 cent en een boxzak voor 1 euro! bijvoorbeeld). Dit geldt overigens ook voor de zeeman. en Ikea heeft supergoedkope slabbetjes, spuugdoekjes etc..én ontbijtje voor 1 euro:) (net als de hema overigens!)

Wibra heeft ook fijne babyspulletjes (bijv snoetenpeoitsers 75 cent).

Terug
Bovenaan