Herbalife????

Hallo, misschien een hele rare vraag, Gister heeft mijn vriendin me verteld dat ze 10 weken zwanger is, Heel leuk natuurlijk, maar ze is nu 8 weken bezig met Herbalife en 10 kg afgevallen. Mag ze hiermee doorgaan? Haar consulente had gezegd van wel, maar lijnen in de zwangerschap is toch niet goed? Wie kan ons verder helpen? Groetjes Wendy

Hoi,
Ik heb zelf ook ooit herbalife gebruikt en je valt er inderdaad kilo's mee af maar gezond lijkt het mij niet als je zwanger bent. Je krijgt éénzijdige voeding binnen en afvallen is natuurlijk al helemaal niet de bedoeling.
Ik zou een arts raadplegen of misschien nog beter de verloskundige bellen.
Lijnen doen we wel weer na de bevalling
Groetjes Rene 25w & 2d

Je mag nooit lijnen tijdens de zwangerschap. Je kunt hoogstens er voor zorgen dat   je niet meer snoept en gezond voedsel tot je nemen, en heel veel water drinken.
Lijnen is echt uit den boze! Trouwens, lijnen is áltijd slecht. Ik versta onder lijnen dat je bepaalde dieten volgt en veel dingen niet meer eet of véél minder eet. Je moet gewoon je eetpatroon aanpassen en dat is niet te vet eten, niet te veel snoep en snacks, nooit je ontbijt overslaan (zorgt er voor dat je stofwisseling niet goed op gang komt), altijd 3 keer per dag eten en gezonde tussendoortjes (ontbijtkoek, fruit). En af en toe eens zondigen!

Als je namelijk dan weer normaal gaat eten, dan kom je heel snel weer aan. Doordat je dan gaat jojo-en (als je het tenminste vaker doet) heb je kans dat je lichaam nog sneller in kilo's aan gaat komen. Want vaak krijg je toch honger, en mist je lichaam toch bepaalde belangerijke stoffen tijdens het lijnen.
Een eetpatroon veranderen, en dit volhouden werkt veel beter op langere termijn.

Door lijnen ga je vetverbranden. En bij het proces van vetverbranden komen allemaal afvalstoffen vrij. Die zijn slecht voor je kindje: dus niet meer lijnen svp. Eet maar lekker veel fruit en groente en brood. Dan kom je in ieder geval niet aan en kan je kindje lekker groeien.
Liefs Phira

Ik ben voor ik zwanger werd heel veel afgevallen door gewoon eten en sporten...
Dit ga ik nu gewoon volhouden maar ik moet van de verloskundige proberen om niet teveel af te vallen...
Omdat zoals andere ook al schreven bij vetverbranding chemische processen in je lichaam gaan plaatsvinden en de afvalstoffen daarvan schadelijk kunnen zijn.

Herbalife is sowieso niet goed tijdens de zwangerschap omdat het ook nog een eenzijdig is...
Je moet toch zoeken naar de meest gezonde manier van eten en leven... Eigenlijk net als altijd...

Liefs Marije

Sorry voor de overheersende kleur maar dit bericht moet even opvallen.

Nee je mag geen Herbalife gebruiken tijdens de zwangerschap! Ik ben in het verleden zwanger geweest en heb toen ook Herbalife gebruikt , ik ben mijn kindje kwijt geraakt met een grote van 18 weken.  Helemaal zeker of dit door de Herbalife is gekomen heb je niet , maar er komen altijd afvalstoffen vrij als je vet gaat verbranden en dat is slecht voor je kindje!

Gewoon op een normale manier gezond leven is vele malen beter en gezonder voor zowel de moeder als de baby!

Groet Xanthe
(overigens wist ik niet dat ik zwanger was toen)

Bedankt voor jullie reacties, Dit is precies wat ik al dacht, en ook tegen haar gezegd heb. Haar consulente heeft helaas gezegd dat het wel mag, en ze is nog niet op controle bij de verloskundige geweest. Ze zei dat de verloskundige er niets over had gezegd toen ze belde voor haar eerste afspraak, die heeft ze trouwens pas volgende week. Ik vind het zo erg dat ze zelf niet in de gaten heeft, dat het gevaarlijk kan zijn voor haar kleintje. Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan