Herbalife????

nou ik heb hier ervaring mee hoor
ik gebruikte ook herbalife en heb ook overlegt met me consulente
je mag het alleen gebruiken als extra op je maaltijden om geneog vitmainen binnen te krijgen maar dus niet als afval product dus niet in plaats van een maaltijd maar dus alleen als een extra maaltijd
lijnen is echt slecht als je zwanger bent en dat moet iedereen toch weten
wat een slechte consulente zeg heeft ze wel goed begrepen dat ze het als vervanging van een maaltijd moet doen ik heb eht toen als extra genomen en ik volede me er goed bij en viel niet af omdat ik me gewone maaltijden ook nam en natuurlijk alle tussen doortjes haha
ik zou het er maar even over hebben met je vriendin mischien kan ze even emt ve vk ove rleggen

Hoi!

Ik ben het eens met wat Romy zegt. Herbalife bevat alle vitamines, voedingsstoffen, etc die je op een dag nodig bent, alleen is het natuurlijk niet specifiek afgestemd op zwangerschap. Als ze maar gewoon haar maaltijden blijft eten en de Herbalife niet blijft gebruiken om af te vallen door een maaltijd te vervangen, kan het volgens mij prima.
Toch zou ik even overleggen met de verloskundige of misschien iemand anders van Herbalife (misschien via hun website?), omdat bijvoorbeeld teveel vitamine A niet gezond is voor je kindje. Dan weet ze het zeker.

Probeer in je gewone voeding de benodigde vitamine maar binnen te krijgen...
Herbalife gebruiken en zwanger zijn lijkt mij geen goede combinatie...
Mulivitamine preparaten worden ook afgeraden... Dus herbalife lijkt mij al helemaal niet gezond...

Gewoon eten en bewegen!

Liefs Mye

Ik heb nog even het een ander uitgezocht. Herbalife zelf zegt dat je het met een gerust hart mag gebruiken tijdens de zwangerschap. Echter vond ik na even zoeken slechts 1 link die aangaf dat je het wel mag gebruiken maar dan als aanvullen op je normale maaltijden en dus niet als een vervanging van 1 of meer maaltijden.
In dit geval ging het dus om shakes en pillen die je gewoon kunt gebruiken naast je normale 3 maaltijden.

Echter zegt mijn diëtiste en een kennis van mijn moeder die zelf consulent is van Herbalife dat het beter is om niet te gebruiken tijdens de zwangerschap als het bedoeld is om of te vallen... Slechts bij een dieet waarbij je wilt aankomen of bij gebruik om een bepaald gewicht vast te houden is het echt niet schadelijk itt. afvallen tijdens de zwangerschap.

Dat is iets dat iedereen eigenlijk wel weet dat een dieet om af te vallen en een zwangerschap bij elkaar niet goed is voor het kindje.
Dit ivm. afvalstoffen. Maar uiteindelijk ook niet voor de moeder die uiteindelijk juist iets meer caloriën (ipv. de dagelijkse 2000kj ben je na ongeveer 18 tot 20 weken zwangerschap 2500kj nodig)  nodig heeft vanwege de veranderingen in haar lichaam. Ga je dan afvallen heb je juist de kans dat je door alle veranderingen na de bevalling juist meer gaat aankomen dan afvallen (aldus mijn diëtiste).

Wat uiteraard geen kwaad kan is gewoon gezond eten en drinken en de ongezonde dingen en suikers te laten staan , maar dan nog moet je uitkijken dat je niet teveel afvalt in je zwangerschap. Maar het kan dus ook resulteren in slechts enkele kilo's aankomen ipv de 15 tot 20 die sommige vrouwen aankomen.
Ik zelf ben nu 4 kg aangekomen en ben 29 weken zwanger en volgens zowel de diëtiste als de verloskundige is dat zeer netjes.
Ik let nu dus ook op wat ik eet itt. de vorige zwangerschap waarbij ik 14kg ben aangekomen.

Groetjes Xanthe

Hier ben ik weer, ze is vandaag op controle geweest, en zegt dat ze 's morgens de shake mag doorgebruiken, en ze gebruikt de tabletten en de thee. Ik snap er niks meer van, en vind dit zo onverantwoord.   Mijn man zegt, je hebt het haar gezegd en het is haar kind, maar ik moet er de hele tijd aan denken. Dat ze gewoon door rookt vind ik al erg genoeg.   Zullen mijn hormonen wel zijn. In ieder geval bedankt voor jullie adviezen. Groeten Wendy

Terug
Bovenaan