Herbeleving van de gebeurtenissen 1 jaar geleden!

Nou Fonske, groot feest morgen!!!

Wat een indruk hebben die paar woorden van de gyn. gemaakt hè?! Weet je, ik kreeg diezelfde mededeling: “ik ga hem er nu uithalen”...
En dankbaar dat ik voor die woorden ben!!!

Ik wens je voor morgen een fantastiche dag, geniet er van, liefs S.

Is goed hoor, maar als je je verhaal een keer kwijt wilt mag je me ook altijd mailen: yvdsterre@hotmail.com. Ik ben helaas een ervaringsdeskundige.....

Liefs Fonske.

Hoi Fonske,

Als je nu een jaar terug kijkt dan is er heel veel verandert en vooral bij jou....

Ik hoop voor jou en Siebe dat het morgen een dag word om nooit te vergeten want een eerste verjaardag is echt een heel groot feest....
Tja en morgen zullen echt veel gevoelens door je heen gaan maar geniet van je kereltje !!

Een hele fijne verjaardag morgen !!!

Jolanda Jorick en Milan

Zal ik doen Fons
Heb je ook op mijn hyves staan dus weet je te vinden.
Thanks en inderdaad, hoe anders je zijn eerste verjaardag ook had voorgesteld maak er een hele mooie dag van!
Liefs

Hee Fonske!

Alvast van harte gefeliciteerd met je kleine ventje hoor! Op naar zijn tweede jaar en laten we hopen dat dat jaar voor jullie alleen maar goeds moge brengen! Jullie verdienen het zo!!

Dikke knuffel voor Siebe morgen, maak er een knalfeest van om nooit meer te vergeten!!

Liefs van Cissy en Fabio

Hai fonske,

Wat een belevenissen in een jaar tijd zeg...en een traantje wegpinken is af en toe niet erg (had het vorige week ook even moeilijk  toen delano 1 werd)

Ik wil je morgen héél véél plezier wensen, dat het een dag mag worden om nooit te vergeten.
En natuurlijk alvast gefeliciteerd met je kleine grote vent

Liefs kim mv kevan& delano

Terug
Bovenaan