Herhaalde miskramen

Ik heb 2 miskramen en 2 blz grhad in 3 jaar tijd. Snap dat je hier erg moedeloos van word. Sommige maken in Belgie een afspraak om daar verder te laten onderzoeken. Die doen vaak toch uitgebreider. Ook vaak in Düsseldorf word veel uitgebreider onderzocht.
Bij ons gaat dat wat lastiger. Ben al tegen de 40 en overgewicht. Dus nu hard proberen af te vallen. En hopelijk help dat ook.

Hoi, ik heb vandaag echo gehad, helaas.. het vruchtje lijkt gestopt met groeien na 5,5 week..
Ik ben echt intens verdrietig. bij mij is het ook al de 4e miskraam binnen een jaar. Buiten de onderzoeken in het ziekenhuis die al genoemd zijn weet ik ook niet wat we nog kunnen doen. Dit maakt me echt heel wanhopig, heb echt het gevoel dat er iets mis is met mijn lichaam, kan toch geen toeval zijn? 4 keer achter elkaar..
wel fijn aan zon forum om erover te kunnen praten en te weten dat je niet de enige bent

Hallo dames,

Ik ben 37 en inmiddels zijn wij 2 jaar bezig om zwanger te raken, helaas drie keer een vroege miskraam rond de 6 weken. Allerlei onderzoeken gehad, niets geks gevonden. Ik ben al wel 15 jaar schildklierpatient, maar alle waardes zijn goed. Mag elke drie maanden prikken. Ik zit er nu ook aan te denken om naar Duitsland te gaan, maar voor mijn gevoel ben ik er dan te gefocest op, wat heel slecht is denk ik! Loslaten is zo moeilijk. De opmerking 'maar jullie kunnen in ieder geval zwanger raken' kwetst me steeds meer, want drie keer die blijdschap verliezen geeft weinig hoop! :(

Goedemorgen dames,
Ik zou ook graag mijn verhaal willen delen.  Ik heb in 1.5 jaar tijd 3 miskramen gehad. Daarna heb ik een gezond zoontje gekregen. Nu zijn we bezig voor een 2e en inmiddels alweer een miskraam gehad.
Ik heb bij mijn zoontje tarwekiemolie geslikt,  denk zelf dat ik daardoor zwanger ben geraakt. Ik was er nu mee gestopt. Maar ga het wel weer slikken. 
De teleurstelling is enorm, je denkt waarom kan het niet in één keer goed gaan. 
Hopelijk kan het weer een plekje geven en vol goede moed er weer tegen aan.

Liefs R

Hi R,

Och jee, wat erg om te lezen! Heb jij ook wel onderzoeken gehad na je derde miskraam, of was t pure pech? 

Ben je na je miskraam tarwekiekolie gaan slikken tot je wel een goede zwangerschap had of? Misschien kan ik t ook proberen...mijn cyclus is overigens wel vrij regelmatig.

liefs...

Hi Angela, 
Ik heb chromosomen onderzoek gehad en deze was goed. Toen ik een cyclus had na de miskraam heb ik hem de 2e cyclus volledig geslikt en toen ging het goed  .
Liefs R

Terug
Bovenaan