herkenbaar bij moeders die al kleine hebben rondlopen?

Ik dacht dat de oudste baby neigingen krijgen als de baby er is, maar Myrthe heeft t nu al.
regelmatig roept ze dat ze een baby is en dan wil ze ook als een baby in je armen liggen en gaat ze liggen nephuilen.
Ook moet ik haar soms helpen met eten voeren en ook broodhappen aangeven.
Is dat herkenbaar voordat de baby er is?
Of is mijn dochter erg vooruitstrevend hierin?

Liefs

Hoi Hoi,

Ik weet niet of het bij anderen is, maar hier is mijn dochter nog geen baby. Ik hoop ook niet dat dat straks komt, maar ja....daar heb ik niets over te zeggen...

Liefs Karin

Renske doet dat ook af en toe, maar dat is wel een grapje van haar. Ze gaat dan ook op schoot zitten en nephuilen en moet dan heel hard lachen.
En als ik zeg dat een baby geen snoepje mag eten, dan roept ze heel snel dat ze geen baby is.
Een paar weken geleden heeft ze ruim een uur met haar maillot op haar hoofd een Plop baby gespeeld, op schoot en kruipend, met bijbehoordende geluidjes.

JAAAAH! hihi, dat doet Indie ook.

Hij komt op schoot liggen, duim in zijn mond. Hij heeft ook al een flesje uit de la gevist en sabbelt daar dan op.
Jasje niet meer zelf aan willen doen, pap niet meer zelf weten.
Ik knuffel hem maar extra veel gewoon. Heerlijk dat hij weer even zo aanhankelijk is.

Gelukkig is ze dus niet de enige! Ach ik ga er soms in mee, als ik haast heb of geen zin dan zeg ik altijd wel iets in trant als reisa. Zoals babies moeten nu naar bed dus dan ga ik je maar naar bed brengen. Whahaha dan is het ineens over.
En soms ook met eten, laat ik het en geef haar op die manier extra aandacht.

Liefs

Terug
Bovenaan