herkenbaar bij moeders die al kleine hebben rondlopen?

meestal ga ik er ook in mee, maar renske heeft nooit geduimd of een speen gehad.
nu vond ze bij de baby spullen een speentje en die stopte ze in haar mond en wou hem niet meer afgeven. dit is dus niet de bedoeling en we hebben de speen maar gauw opgeruimd.

Als ze nog nooit hebben geduimt of op een speentje hebben gezogen dan zullen ze dat toch niet gaan doen? Dat voelt vast heel onwennig.

Voordeel zou zijn als Thomas weer eens wat meer melk zou gaan drinken, dat is toch steeds gedoe. Maar hij hoeft niet te verwachten dat ik met een flesje warme melk voor hem klaar ga zitten.

@ Caat, nee dat zou me ook te ver gaan. Maar als ze als baby in mn armen wil liggen geluidjes maken of gevoerd wil worden, dan vind ik t vaak wel prima.
Ik kan momenteel echt niks door de pijn en ik denk dat dit ook vorm van aandacht vragen is. Ik laat t maar ff. Er is al zoveel veranderd in huis voor baby (kinderwagen staat al klaar, box, babykamer natuurlijk)
Misschien is ze er straks in 1x doorheen als de kleine er is hahaha we zullen zien

ik zou me er niet te druk om maken...het is heel normaal dat ze ineens weer even baby willen zijn.

Je moet niet vergeten dat ze ineens mama moeten delen he en ook al is dat met een broertje of zusje.

Toen ik de 2de kreeg zag ik bij de eerste dat hij ze eigen ineens een grote broer voelde maar hij wilde ook nog als dat kleine jongentje behandeld worden.

Nou dan doen we dat toch gewoon even...het komt echt wel goed hoor.
Ik krijg me 4de kindje en het is herkenbaar gedrag wat je hier schrijft.

Liefs Wendy

Terug
Bovenaan