Ik ben in ronde 1. We dachten dat we niet meteen zwanger zouden zijn. En dat is misschien ook helemaal niet zo. Dus ik vind het zo toevallig dat precies deze maand mijn hele cyclus overhoop ligt.
Ik verlies minder bloed de laatste dagen. Nog wel pijnlijke borsten. Verder gaat het wel goed. Ik kan het wat meer loslaten, door er met mijn man en beste vriendin over te praten.
Ik hoor vandaag of morgen ongesteld te worden. We hebben samen besloten het over het weekend heen te tillen. Maandag of dinsdag testen. Hoe langer ik wacht, hoe meer kans er is dat mijn lichaam zelf aangeeft dat ik niet zwanger ben, door ongesteld te worden. En hoe langer ik wacht, hoe meer kans mijn lichaam krijgt om HCG te produceren als ik wel zwanger ben.
Ik vind het wel toevallig allemaal, dat ik jarenlang keurig ongesteld ben en sinds we het 1 keer proberen, ik druppeltjes bloed/bruin verlies. Te toevallig, denk ik steeds? En andere momenten denk ik weer; o, help. Straks is er iets mis met mn hormonen?
Maargoed.
Spannend voor jou ook. Waarom zag je het niet aankomen, als je positief test? Jij ronde 5?