<p style="text-align: left;">Ik weet even geen goede titel en categorie. Maar zijn er hier moeders van onrustige/huilbaby’s die dit herkennen?</p><p>Onze zoon is nu bijna 10 maanden oud en we hebben echt een hele zware tijd achter de rug. Moeilijke zwangerschap, spoedkeizersnee en heeeeeel veel gehuil. Nu gaat het een stuk beter met hem en met mij. Ik volg therapie om alles een beetje te verwerken, dit slaat goed aan. En onze zoon blijkt uiteindelijk een koemelkallergie te hebben en met andere voeding gaat het met hem ook een stuk beter.</p><p>Nu alles een beetje in rustiger vaarwater is en er een beetje ritme komt is mijn verlangen naar een tweede kindje heel erg sterk. Mijn man is er nog niet aan toe dus er komt voorlopig niets en dat is prima. Soms denk ik dat ik niet zozeer naar een tweede kindje verlang maar meer naar de babytijd overnieuw doen en dan wel goed. We hebben van de eerste zoveel geleerd dat het nu wel goed moet gaan. Maar ik weet ook dat dit natuurlijk niet waar is en dat het weer net zo heftig kan worden. We hebben absoluut niet van de babytijd genoten en het was meer overleven. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven maar is het gevoel een beetje herkenbaar? Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ik probeer er veel over te praten met mijn man en hij doet echt zijn best om een gesprek met mij hierover te voeren maar zijn haren gaan rechtovereind staan als we erover praten. ?</p>