Herkenbaar verhaal, maar dan vooral over het hebben van geen leuke zwangerschap: het verlies van één van de twee kindjes vroeg in de zwangerschap en al bij 28 weken hypertensie en uiteindelijk pre-eclampsie. Behoorlijk ziek geweest. Pas na de (spoed) bevalling kwam het besef wat er allemaal gebeurd is, heb het als heftig ervaren en eigenlijk niet echt kunnen genieten van de zwangerschap. Voelde ook als overleven. Heb het echt een plekje moeten geven. De roze wolk was er in het begin ook niet.
Ik geniet nu volop van haar, heerlijk vrolijk kind. Ze wordt bijna één en willen dan voor een tweede gaan. Staan er beide achter. Heb soms het gevoel dat ik het 'over' wil doen, terwijl ik weet dat het niet zo werkt. Hoop alleen dat een volgende zwangerschap beter gaat!
Ik geniet nu volop van haar, heerlijk vrolijk kind. Ze wordt bijna één en willen dan voor een tweede gaan. Staan er beide achter. Heb soms het gevoel dat ik het 'over' wil doen, terwijl ik weet dat het niet zo werkt. Hoop alleen dat een volgende zwangerschap beter gaat!