Herkenbaar?

Nou die van mij ook niet!! Jeetje, soms wil  ik  wel eens om de dag kon klussen. Maar dat kan ik vergeten, want dan heeft hij me weer gestrikt!! Haha, nou ja zolang we het allebei fijn vinden, vind ik het best.

Liefs Yvonne

Haha, geweldig al die verhalen..
Mijn man kon eerst niet van me afblijven, en wou elke avond wel.. Voor mij was dat niet altijd zo nodig.. Maar nu lijkt het alsof de rollen zijn omgedraait.. Niet omdat ik nou zo nodig zin heb, maar omdat we een kindje willen. Zoals er al gezegd werd, knuffelen komt geen kleine van.. Soms heb ik wat meer zin en soms minder tot geen.. Ik wil ook geen maand voorbij laten gaan omdat ik ff geen zin heb.. Mijn man heeft een drukke baan en 's avonds dus snel moe.. Seks heeft die bijna altijd wel zin in... Nou ja voorlopig werkt dit nog wel voor ons...

Ik heb net de kama sutra besteld.

Als we voor het eggie gaan en het begint "te vervelen", dan kunnen we wat nieuwe dingen proberen

aaah geweldig de kama sutra!!
daar staan idd vast nog wel leuke nieuwe dingen in!

Haha dat hoop ik!  

Ben benieuwd, als het goed is komt ie morgen binnen.

gaaf joh! via internet besteld dan?
hou ons op de hoogte he?!
ik vind de kama sutra erg interessant!

Ja op bol.com besteld.

(Samen met wat boeken over zwangerschap)

wil ook boeken over zwangerschap bestellen, maar durf nog niet zo goed, wacht er toch maar mee tot het echt zo ver is.... maar kan niet wachten, als ik in de boekhandel ben kijk ik er ook altijd even bij de baby boeken......

Terug
Bovenaan