Herkenbaar..?

Ik ben vandaag precies 29 weken en 4 dagen.
Tot gisteren waren het hele subtiele schopjes die de kleine uitdeelde, maar het lijkt sinds gisteravond een hele Sneijder die in mijn buik rond ligt te schoppen, lijkt wel....zo hard gaat dat soms.
Dat ik er soms echt van schrik en soms zelfs helemaal niet zo fijn is.
Zal dit tot het laatst zo blijven?
Zelfs s nachts ging die nu te keer, van te voren ook nooit...is dat normaal?
Herkenbaar?

Zal het dan toch een jongen worden...hahhaha.

P.s Maar dat gaat hij geen Wesley heten hoor! :)

Heeiiheeii Sens..

Jaah is idd wel herkenbaar..
Ik ben nu pas 26 wk 1 dg maar soms trapt de kleine zo hard dat het idd gewoon even niet fijn is..
Miss toch jongens idd..(wij weten ook niet wat het word namelijk)

s nachts voel ik hem alleen niet.. alleen even zodra ik ga liggen maar zodra mijn vriend mijn buik heeft ingesmeerd en wil voelen word de kleine egt heel rustig..
Egt heel apart is dat.. hoe druk de kleine ook is zodra mijn vriend zijn hand op mijn buik legt word de kleine rustig.. Miss ook herkenbaar bij iemand..??

Liefs Mariska.

Heeiiheeii Sens..

Jaah is idd wel herkenbaar..
Ik ben nu pas 26 wk 1 dg maar soms trapt de kleine zo hard dat het idd gewoon even niet fijn is..
Miss toch jongens idd..(wij weten ook niet wat het word namelijk)

s nachts voel ik hem alleen niet.. alleen even zodra ik ga liggen maar zodra mijn vriend mijn buik heeft ingesmeerd en wil voelen word de kleine egt heel rustig..
Egt heel apart is dat.. hoe druk de kleine ook is zodra mijn vriend zijn hand op mijn buik legt word de kleine rustig.. Miss ook herkenbaar bij iemand..??

Liefs Mariska.

Herkenbaar meiden!
Onze ukkepuk krijgt ook steeds meer kracht. Vorige week was hij/zij iets rustiger (misschien een groeispurt gehad ofzo?), maar sinds deze week is het behoorlijk druk in mijn buik... Ook 's nachts kan hij/zij er wat van en ik heb afgelopen week ook mijn eerste por/trap tegen mijn ribben gevoeld. Dat is inderdaad wat minder prettig...

Wat jij zegt Mariska, heb ik ook precies zo! Zelfs als de kleine heel druk is, dan wordt hij/zij rustig zo gauw mijn man zijn hand op mijn buik legt. Misschien een geruststellend gevoel ofzo?

Liefs Elin

Jaaaa!! Heel herkenbaar.
Mijn man legt ook af en toe zijn hoofd op mijn buik, maar dan is het volgens mij de sport om hem juist zo hard mogelijk te schoppen :)!!
Maar als hij mijn buik insmeert, is de kleine idd heel rustig!!
Dat harde schoppen is van de laatste week.
Morgen ben ik 29 weken.

Liefs

Jaaaa!! Heel herkenbaar.
Mijn man legt ook af en toe zijn hoofd op mijn buik, maar dan is het volgens mij de sport om hem juist zo hard mogelijk te schoppen :)!!
Maar als hij mijn buik insmeert, is de kleine idd heel rustig!!
Dat harde schoppen is van de laatste week.
Morgen ben ik 29 weken.

Liefs

ook heel herkenbaar. Als mijn man of kinderen willen voelen, houden ze zich gelijk rustig in mijn buik. En af en toe krijg ik ook van die rake schoppen, maar vind het niet veel drukker als met 1 in m'n buik. Ben nu 26w4d.
Doei doei

Ik vroeg me af... als je een tweeling in je buik hebt, zouden die elkaar af en toe ook goed weten te raken, begint het nu al? hahaha...

Ik heb zelf ook een druktemaker, bij mij werkt het juist andersom: zodra ik mijn (warme) handen op mijn buik leg, of mijn man, dan reageert de kleine vaak snel met schopjes. De schopjes worden idd. ook krachtiger, soms heel irritant op mijn blaas, maar het valt verder nog mee. Ben ruim 25 weken, dus misschien wordt het nog wat vervelender met een paar weken. Vooralsnog vind ik het knotsgezellig in mijn buik!

Terug
Bovenaan