Herkenbaar..?

Hier ook een druktemakertje... kan echt hard schoppen.. mijn hele buik gaat soms heen en weer.

Hihi, vind het wel echt gezellig als die kleine lekker actief is :D geniet er enorm van!

heel herkenbaar!

Ben nu 28 weken, en heb soms het gevoel dat heel mijn buik heen en weer gaat (maar je ziet het niet hoor...)
Manlief heeft inderdaad rustgevende handen, dus die heeft ook nog niets gevoeld :( Zodra hij met zijn handen op mijn buik gaat, stopt mini meteen!

Gister naar mama mia geweest, en daar bleef mini erg rustiger onder. Terwijl paar weken terug, bij chicago (toen ik mini nog helemaal niet iedere dag voelde) hij echt hele musical lang druk bezig was...

liefs,

T

Hoi meiden!

Ik ben 27 weken zwanger. Dit wordt ons eerste kindje. Al heel snel (na ongeveer 18 weken) voelde ik de baby bewegen in mijn buik. En sindsdien is het alleen maar heftiger geworden. Mijn buik zie je vaak echt op-en-neer gaan. Dat is leuk voor mijn man, want hij kan niet alleen duidelijk zien dat ons kindje beweegt, maar hij voelt het ook goed bewegen als hij zijn hand op mijn buik legt. Alhoewel, soms stopt hij/ zij dan juist met bewegen...

Hai Allemaal,
29 weken precies vandaag. En ik wou ook eventjes op reageren:
Het schoppen wordt ook bij mij elke keer een beetje krachtiger, maar dat vind ik nog niet zo erg.
Het draaien is waar ik afentoe een beetje moe van wordt.
Soms gaat de kleine op zo'n manier liggen dat het lijkt of het eigenlijk helemaal niet past.
M'n buik neemt dan ook de raarste vormen aan, of huppeld alle kanten op, net een aliën :) (Soms kun je het zelfs door mijn kleding heen zien!)
Er steken ook regelmatig ledematen uit mijn buik, zoals een knietje of elleboog. Niet echt fijn.
Gelukkig hebben de warme handen van mijn vriend een goede invloed; de kleine nesteld zich het liefste met z'n kontje in zijn handpalm. Mooie manier om de kleine bij mijn maag of andere pijnlijke plek weg te lokken.
Is dit herkenbaar?

Groetjes Merel

Terug
Bovenaan