herkend iemand dit?

A

Anoniem

Guest
k vind het hardstikke leuk als ik hier op t forum hoor dat iemand zwanger is.... dan ben ik ook oprecht blij voor die persoon. maar nu in mijn eigen omgeving hoor ik steeds dat personen zwanger zijn. en dan vooral meisjes van net 18 jaar.... die nog thuis wonen...... en dan ben ik gewoon een beetje jarloers....en denk ik waarom hun wel.... ik durf hier niet zo goed met iemand over te praten. is dit nou zo slecht van mij.... of begrijpen sommige personen dit....... en is het best begrijpelijk om jarloers te zijn.......

Kuzz lau

Hoi Lautje,

Ik vind dat helemaal geen gekke reactie van je, hoor! Jij wilt ook graag zwanger worden en dan vind ik het normaal als je jaloerse gevoelens hebt als er iemand zo hopla zwanger wordt.

Ik denk dat er veel mensen hier zijn die dat herkennen en dezelfde gevoelens hebben. Ikzelf zit nog in een proces van wat wil ik en wat doe ik? Maar ik ben ook stiekum jaloers als iemand mij verteld dat ze zwanger is..

hoi Lautje,

ik begrijp helemaal wat je bedoelt.
ik zelf heb daar dus ook  last van, wij zijn nu 1 jaar bezig en ik vind het steeds moeilijk worden om te horen als er iemand zwanger is.
het is zelfs zo dat mijn beste vriendin samen met mij gestopt is met de pil en die kan nu elk moment bevallen.
ik ben echt super blij voor haar hoor en ik overlaad haar met cadeautjes enzo maar ik vind het steeds moeilijker om haar te zien, elke keer als ik bij haar vandaan kom dan voel ik me verdrietig, ik voel me daar ook schuldig over want ik gun het haar echt super, maar ja het is gewoon moeilijk!

ik probeer positief te denken en denk gewoon; ach straks loop ik ook lekker met m'n dikke buik, maar ja het is inderdaad dus niet asaltijd makkelijk.

veel succes,

groetjes Nathalie.

Hoi,

Heel herkenbaar wat je allemaal schrijft. Wat is het toch een 'gedoe' he, dat zwanger willen worden.

Wij proberen het sinds november 2004, en voor mijn gevoel ben ik sindsdien wel veranderd. Heb laatst een boek (roman) gelezen, die heette het Babycircus. Dat ging over een vrouw die ook graag zwanger wilde worden en hoe dat haar leven beinvloedde. Heel erg herkenbaar allemaal...   Dus we zijn ook niet de enigen die zich zo voelen. 't Zal misschien ook wel een hormonenkwestie zijn.

Sterkte met alles meisjes, hier op het forum kan je het lekker van je af schrijven.

Hopelijk wordt 2006 een vruchtbaar, gelukkig, gezond enz. enz. jaar voor ons!!!

Liefs Bloempje

Hoi,

ook ik herken het zo goed!! Zat net even bij de NOD lijst te kijken, heb hem gauw weggeklikt mijn oog valt alleen maar op die meiden die gewoon in ronde 1 zwanger zijn geworden!!!! Krijg dan zo'n medelijden met mijzelf.
Maar goed, dat helpt ook niet. We komen vanzelf aan de beurt (ga ik nog steeds van uit!!).

Ineke

Hoi,
Ik begrijp je heel goed hoor, ik heb het soms ook wel moeilijk als ik hoor dat iemand in ronde 1 al zwanger is. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het iedereen maar je gaat zo aa jezelf twijfelen. Waarom worden zij wel zo snel zwanger en ik niet, is er iets mis met ons ?? Ik ben al niet zo'n optimist.....
Nou ja we zien wel, we gaan gewoon op naar de volgende ronde, ronde nr 7.
Veel succes meiden, dat het maar snel raak mag zijn.
Liefs Rene

Hallo,

Ik snap heel goed wat je bedoelt alhoewel het voor mij toch net iets anders ligt ik heb namelijk al een dochtertje van 2,5.
Ik kreeg daarna een postnatale depressie en zit nou met de vraag nog een kindje erbij of toch maar zo laten ben namelijk bang voor wat er komen gaat misschien weer depressief?
Nu  hoor ik van andere allemaal dat ze zwanger zijn en dan voel ik de kriebels van dat wil ik ook weet gewoon niet wat te doen maar ik denk dat de toekomst het wel zal leren.

succes ermee

groetjes monique(mirthe 2)

Hoi Lautje,

"feest" van herkenning. ook ik (en mijn man in iets mindere mate) heb er last van.
Soms lijkt het net een wedstrijd. Ik ben gewoon bang om te horen dat er weer iemand in mijn naaste omgeving zwanger raakt. Het is erg......maar menselijk.
Je gunt het iedereen, maar jezelf ook.
Daarom is dit forum wel fijn. kan je toch je ei kwijt.
Schaam je dus vooral niet, je leest wel hoeveel vrouwen dit ook allemaal hebben !!

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan