herkend iemand dit?

hoi lautje..
ook ik vindt je gedachtes heel begrijpelijk...je wilt tenslotte gewoon zelf ook graag.ik heb dat zelf ook.vroeger dacht ik dat zwangerworden snel ging,maar ben er nu achter dat dit helemaal niet vanzelf sprekend is..het is wat dat zwanger worden hi hi
groetjes piewie(heet trouwens natalie)..

Hoi lautje

erg herkenbaar ik heb er nu gelukkig nog geen last van maar toen ik zwanger probeerde te raken van Ben (duurde 7 maanden, nu denk ik hoezo lang) had ik dat ook zeker toen een meisje van 16 dat ik kende per ongeluk zwanger werd en een collegaatje ook per ongeluk allebei zeggen ze dan oh maar 1 keer onveilig gedaan grrrrrrrrrr !!! Het is niet eens zo dat ik het hen niet gunde maar ik wilde ook!!! Aan de andere kant heb ik het ook andersom meegemaakt want een ander collegaatje was tegelijk met mij gestopt met de pil en toen ik ontdekte dat ik zwanger was was zij nog niet eens ongesteld geweest ik vond het dan ook erg moeilijk om haar te vertellen dat ik zwanger was maar wilde ook niet liegen. Gelukkkig bleek daarna dat zij ook zwanger was en haar dochter is 2 weken jonger dan Ben.

Maarre gewoon je frustratie hier uiten mag nl best!!

Liefs Anne

Hoi dames,

Ik sluit me hier volledig bij aan!!

Alle frustraties die ik heb hebben jullie al verwoord, fijn dat er nog
zo veel meer mensen zijn die dat voelen, soms voel ik me heel alleen,
tot ik hier op het forum kom!!

Senks daarvoor!

liefs, grover

Terug
Bovenaan