herkennen jullie veel buikpijn tijdens eerste weken zwangerschap?

<p>Hee dames! </p><p>Ik heb een vraagje, zijn er dames die veel buikpijn hebben (gehad) tijdens het eerste semester van de zwangerschap? Ik heb eigenlijk gedurende de hele dag last van zeurende buikpijn (beetje menstruatie achtig) en snachts vaak ineens een aanval van een stekend gevoel. Welke weer wegtrekt.  Ik ben nu 6 weken ongeveer.  Zijn er die dit herkennen en wellicht goede ideeën of weten was het zou kunnen zijn? Hoor het graag ?</p><p> </p>

Ja bij m'n eerste zwsch wel veel gehad. Dacht steeds 'nu komt de miskraam' (maar m'n zoontje is inmiddels 6;)). Gaf me toen veel onrust! Vervelend voor je! Hoop dat 't snel beter wordt en anders: 't hoeft dus niks geks te zijn. Sterkte! 

Oh ja enorm! Met een piek vanaf week 6 tot en met week 8! Gewoon krom gelegen van de buikpijn.
Als je het niet vertrouwd, je verloskundige bellen! Ze zijn er namelijk ook voor om je gerust te stellen :). Onze vk vond dat écht geen probleem!

Yep, precies dit! Met 6 weken ook een beetje bruin bloed verloren, waar ik erg ongerust van werd. Maar eigenlijk allemaal heel logisch, er gebeurt in een rap tempo een heleboel in je buik. 
Maar ik heb inderdaad toch ook weleens de VK gebeld om te checken of het écht wel oke was. Had echt behoorlijke pijnscheuten namelijk, maar hoorde er allemaal bij. 
Nu inmiddels bijna 33 weken zwanger!

'Fijn' om te horen dat het vaker voorkomt! Hoelang hield het aan bij jullie? De buikpijn? Ik durf bijna niet uit huis. Omdat mensen niemamd verder weet van de zwangerschap en ik zo vaak echt even weg wil door de pijn.
Ik was maandag zo ongerust na elke dag continu buikpijn en snachts die steken erbij, dat ik idd de vk heb gebelt. Ze wilde dat ik meteen kwam omdat het klonk als een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Op de echo waren alleen helaas mn eileiders niet goed te zien. Wel een kloppend hartje in mijn baarmoeder. Wat een beetje rust gaf. Alleen kon ze dus niet zien of er nog een vruchtje in mij  eileider zit... ennn moeten we wachten tot de 8 weken echo... de buikpijn kon ze niet verklaren maar ik moest bellen als het erger wordt. 

'Fijn' om te horen dat het vaker voorkomt! Hoelang hield het aan bij jullie? De buikpijn? Ik durf bijna niet uit huis. Omdat mensen niemamd verder weet van de zwangerschap en ik zo vaak echt even weg wil door de pijn.
Ik was maandag zo ongerust na elke dag continu buikpijn en snachts die steken erbij, dat ik idd de vk heb gebelt. Ze wilde dat ik meteen kwam omdat het klonk als een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Op de echo waren alleen helaas mn eileiders niet goed te zien. Wel een kloppend hartje in mijn baarmoeder. Wat een beetje rust gaf. Alleen kon ze dus niet zien of er nog een vruchtje in mij  eileider zit... ennn moeten we wachten tot de 8 weken echo... de buikpijn kon ze niet verklaren maar ik moest bellen als het erger wordt. 

Terug
Bovenaan