herkennen jullie veel buikpijn tijdens eerste weken zwangerschap?

Ja hier ook lang gehad, al veranderde 't wel een beetje qua pijn. Maar kon ook weinig doen idd. Tot een week of 20 volgens mij. Toen nog in 't zh geweest omdat ze dachten dat ik ging bevallen zoveel harde buiken had ik. Maar niks aan 't handje. Met volgende zwsch geen last v gehad, maar die eerste keer moet alles nog oprekken enzo.. 
Sterkte hoor! 't gaat over en 't is voor 't goede doel

Hier denk ik tot een week of 12, maar van week tot week voelde en was weer anders. Van menstruatiepijn tot echt felle steken. Daarna een poos geen last meer gehad en nu begint het opnieuw, maar dat zijn vooral mijn banden. 
Goed dat je inderdaad de VK hebt gebeld en een kloppend hartje hebt gezien! Gaan ze bij de volgende echo wel alsnog je eileiders controleren? 

@Bo-Belle  Yes als het goed is gaan ze er over 2 weken weer naar kijken, zo niet dan vraag ik er om haha. Moet het echt weten. 
Was de pijn bij jullie ook elke dag aanwezig? Ik maak me nogsteeds zorgen dat er iets niet goed is ? . Heb eigenlijk gedurende de dag continu buikpijn met af en toe minuten niet. En snachts dat aanvallen met die steken.

@Bo-Belle  Yes als het goed is gaan ze er over 2 weken weer naar kijken, zo niet dan vraag ik er om haha. Moet het echt weten. 
Was de pijn bij jullie ook elke dag aanwezig? Ik maak me nogsteeds zorgen dat er iets niet goed is ? . Heb eigenlijk gedurende de dag continu buikpijn met af en toe minuten niet. En snachts dat aanvallen met die steken.

Oei nee, zo herinner ik me dat niet! Wel vaak menstruatiepijn en met name s nachts steken. Soms ook wel overdag maar ik had niet het merendeel van de dag pijn. 
Kan me voorstellen dat je je zo zorgen blijft maken. Zeker als ze het woord bbz hebben laten vallen en het ook niet helemaal hebben kunnen uitsluiten. Misschien morgen nog even met de vk bellen voor het weekend? 
Weet niet of de pijn al de hele tijd zo veel is of is toegenomen..maar kan me voorstellen dat je wilt weten wanneer het te veel is zeg maar. Lastig hoor! 

[quote quote=10344579]Oei nee, zo herinner ik me dat niet! Wel vaak menstruatiepijn en met name s nachts steken. Soms ook wel overdag maar ik had niet het merendeel van de dag pijn. Kan me voorstellen dat je je zo zorgen blijft maken. Zeker als ze het woord bbz hebben laten vallen en het ook niet helemaal hebben kunnen uitsluiten. Misschien morgen nog even met de vk bellen voor het weekend? Weet niet of de pijn al de hele tijd zo veel is of is toegenomen..maar kan me voorstellen dat je wilt weten wanneer het te veel is zeg maar. Lastig hoor![/quote]
Precies... en het is mijn eerste dus geen vergelijkingsmateriaal en vind het nog te vroeg om te vertellen.. ( denk ik dat we dit toch na de 8 weken echo ergens gaan doen. Omdat ik me nogal eens niet lekker voel hierdoor en iedereen aan corona denkt ?) 

De pijn is eigenlijk sinds de innesteling gebleven. Kon ook precies vertellen hoe en wanneer haha. Maar de vk zei me maandag dat als de pijn niet erger wordt we over 2 weken de echo hebben. Als het erger word moet ik terug.   Voor nu is het hetzelfde 

Terug
Bovenaan