Herkennen van een miskraam?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik vraag mij af of er meer mensen zijn met een dergelijke ervaring. Ik ben op dit moment bijna 8 weken zwanger. Gedurende mijn hele zwangerschap heb ik al last van licht bloedverlies. Daarom afgelopen zaterdag een echo gehad ter geruststelling, en toen was alles goed. Nou heb ik de nacht erna best wel veel bloed verloren, maar ik denk dat dat door de inwendige echo kwam. Toch maakt het mij onzeker. Nou heb ik verder geen krampen ofzo, maar vandaag 'voel' ik mij 'minder' zwanger, mijn borsten zijn mínder gevoelig, heb niet enorm honger en geen last van mijn darmen. Dus nu maak ik mij toch wel weer zorgen.</p><p>De vraag is dus, hoe herken je een miskraam bij 8 weken, en moet dit persé gepaard gaan met heftige krampen? En slaat mijn gevoel ergens op of zit ik mij onnodig zorgen te maken?</p><p>Liefs,</p>
 
Hi, 
Ik heb een miskraam gehad, waarbij ik geen krampen had. Wel ongesteldheidsgevoel.
Het waren wel echt stolsel wat eruit kwam. Als je op de wc zit en er komen echt stolsels uit, dan lijkt me het niet echt goed.
Sterkte ermee, hopelijk valt het mee.
 
Hi, 
Ik heb een miskraam gehad, waarbij ik geen krampen had. Wel ongesteldheidsgevoel.
Het waren wel echt stolsel wat eruit kwam. Als je op de wc zit en er komen echt stolsels uit, dan lijkt me het niet echt goed.
Sterkte ermee, hopelijk valt het mee.
 
[quote quote=10186575]Hi, Ik heb een miskraam gehad, waarbij ik geen krampen had. Wel ongesteldheidsgevoel. Het waren wel echt stolsel wat eruit kwam. Als je op de wc zit en er komen echt stolsels uit, dan lijkt me het niet echt goed. Sterkte ermee, hopelijk valt het mee.[/quote]
Ik heb nog geen grote stolsels verloren deze week. Afgelopen vrijdag eentje, maar daarom dus de echo op zaterdag gedaan en de vk zei toen dat alles er perfect uitzag, hartje klopte ook. Maar deze week dus nog niet, dus dat is dan hopelijk een goed teken.
 
 
Wat vervelend dan die onzekerheid. Ik lees hier veel dat vrouwen bloed verliezen weken lang. Gezien je een goede echo hebt gehad, zal het hopelijk wel goed gaan.
Ik verloor zoveel stolsels dat ik echt wel zag dat het niet goed was.
 
Geen ervaring mee. Maar als je twijfelt zou ik de verloskundige gewoon even bellen! Die zijn er ook voor dit soort situaties! 
 
Hier helaas net vandaag te horen gekregen dat ik een een tweede miskraam krijg .. eerst is ongeveer 8 maanden geleden toen gelijk van af begin hele klein beetjes bloedverlies wist toen gevoelsmatig dat het hem gewoon niet ging worden ..dit bleek ook zo op de echo waren drie vruchtzakjes te zien een drieling maar helaas mocht dat nie zo zijn geem van de vruchtjes is het hartje bij gaan kloppen eentje is wel iets verder gekomen dan de rest .. 
Nu gister 8 weken zwanger ging ik naar toiler en een klein veegje helaas raakte ik in soort paniek en mochten gelukkig gelijk komen vorige week donderdag was  alles perfect zo mooi hartje klopte en nu is het gestopt donderdag mag ik naar ziekenhuis om verder te besprken en even nog meer echos tw maken voel me zo ... dus helaas er valt helemaal niks over te zeggen meid dit is mijn verhaal helaas is dat negatief maar zijn vrouwen die hebben veel en hevig bloedverlies en daar bij is niks aan de hand 
 
Ik had ruim een week lang bloedverlies met menstruatie achtig gevoel onderin de buik. Het bloedverlies was eerst weinig en oud bruin, het werd gedurende de week steeds roder en meer. Met hoogtepunt vlak voor de miskraam een nachtmaandverband binnen een half uur helemaal vol. Uurtje later volgde een stolsel met de embryo (of net foetus volgens mij). De miskraam was rond 10-11 weken. Ik had week voor bloedverlies nog een echo gehad met een kloppend hartje
 
Terug
Bovenaan