Herkennen van een miskraam?

Hoi allemaal, bedankt voor alle respons! het bloeden is nu wel gereduceerd tot een paar druppels per dag. Volgens de vk hoef ik mij geen zorgen te maken zolang het inderdaad niet erger wordt, en als er stolsels bij komen. Ik ben er ook wel achter dat ik blijkbaar een hele gevoelige baarmoedermond heb, want ik had vandaag weer een bloeding gehad na toiletbezoek, waarschijnlijk als er iets van druk ontstaat springt er bij mij al snel een adertje.
In ieder geval heb ik verder geen buikpijn enzo, en verder is er niet zo veel aan te doen en is het afwachten. Maar de VK zegt dus dat het tot nu toe gewoon goed gaat, en dit waarschijnlijk bij mijn lichaam hoort.
Ik lees inderdaad veel over vrouwen met wat bloedverlies, het komt vaker voor dan ik dacht. Ik ga er nu vanuit dat het goedkomt, dat lijkt mij de beste instelling!
Verder wil ik de dames die hier gereageerd hebben die helaas een miskraam hebben gehad heel erg bedanken voor jullie verhaal, en jullie heel veel sterkte wensen en dat de toekomst alleen maar goede dingen voor jullie brengt.
 
 
Terug
Bovenaan