Wow! Wat fijn dit! Niet voor ons maar wel dat er vergelijkbare verhalen zijn. Ik heb trouwens de deurbeldraadjes doorgeknipt toen we in ons nieuwe huis kwamen wonen haha en er hangt een briefje op de deur voor bezorgers. Vreselijk hè. Ik heb ook heel wat frustraties gehad met de deurbel en vooral de honden die ook nog erbij aanslaan. Niemand mag op bezoek in slaap tijd en het huishouden gebeurt ook in wakkertijd hier. Slapen in mijn bed doet hij ook niet.. als baby was het op mij en heb veel moeten lopen. In een pretpark ligt hij lekker in de wagen totdat hij een geluidje hoort en dan zie je weer een koppie of handje komen om te kijken. Het is wat.. Ik gebruik witte ruis zazu ofzo heet het ronde apparaatje. Die staat 20 min aan en valt dan uit. Wanneer hij geluid maakt dan springt het weer aan voor 20 min. Ook heb ik piano muziek bij hem (uitgezocht) en die gaat na 1,5u uit. Welke witte ruis kun je van een afstand bedienen dan? Want ik hoef zijn deur klink ook echt niet aan te raken want dan zit hij meteen rechtop in bed. Zelf de vaatwasser uitpakken en pannen afwassen die tegen de gootsteen aankomen reageert hij op. We gaan binnenkort een weekend weg met mijn schoonouders in een huisje. De slaapkamer zit naast de keuken en daar staat een Senseo. Je voelt hem al aankomen.. ik wel in ieder geval. Mijn schoonouders zijn helaas nachtbrakers dus ik ben bang dat het lange avonden gaan worden.