Herkenning van reflux?

Van harte gefeliciteerd met je zoontje! Wat fijn dat er al stappen ondernomen zijn. Bij ons duurde het 7 weken voor er gehoord werden. Heel zijn slokdarm was al verzuurd door de verborgen reflux. Over werd ik weggestuurd met het het is normaal dat hij huilt maar echt een onrustige baby die zich overstrekt heeft duidelijk ergens last van. Ik herkende het hier aan het overstrekken , vele huilen, gespannen babytje, huilen bij alles, veel hikken en slikken. Ons zoontje is ook opgenomen geweest en daarna heel ander kind terug gekregen na de medicatie. Hopenlijk weet je snel hoe het allemaal zit en echt je gevoel volgen. Je zit er als mama niet snel naast. Succes ermee en hopenlijk mag je snel genieten van je kleine mannetje want ik weet hoe moeilijk dat is als ze zoveel huilen 

Hoi,
Hier ook hetzelfde. Mijn zoontje heeft erg veel last van oprispingen. Er komt de hele tijd wat omhoog en slikt t weer in. Heeft vaak de hik, verslikt zich regelmatig. Is onrustig, doet zijn hoofd de hele tijd naar achteren enz enz. Iedereen om me heen zegt dat t wel over gaat en absoluut niks met reflux te maken heeft, aangezien hij niet overmatig spuugt. Hij spuugt idd niet extreem veel, hoewel er na elke voeding wel n paar mondjes terug komen. Vaak ook nog n paar uur na de voeding. Maar geen fontein. Vanochtend was ik het zat, hij bleef maar huilen, wilde niet slapen terwijl hij erg moe was. Overstrekken de hele tijd. Heb het cb gebeld en begin straks met johannesbroodpitmeel. Ben benieuwd! Hopelijk baat dit, anders ga ik toch echt naar de ha. 

Terug
Bovenaan