Herkent iemand deze symptonen? Wordt er gek van....

Haai Camel,

Ik heb exact dezelfde symptonen, behalve dat bloedende tandvlees dan. Ik heb ook as vrijdag mijn NOD. Ik word ook helemaal gek van mezelf, voel van alles en nog wat. Ik ga vrijdagochtend testen. Als ik namelijk morgen geen "bruinverlies" heb, dan is alles echt anders dan alle voorgaande maanden. Heb jij je test nu al gedaan? En?

Muisje (ronde 8, 1e kindje)

Ben ik weer!

Heb vanochtend getest >>> negatief!
Hebben jullie nou ook dat je jezelf helemaal gek loopt te maken? Dat je aan niets anders meer kunt denken? In de boekenwinkel bij de babytijdschriften uitkomt? Overal zwangere meiden zie? Allemaal mensen achter de kinderwagen? Kan aan niets anders meer denken.... Wordt er echt gek van! Ik heb al vakantie, mijn man nog ik  niet. Dus ik heb ook weinig anders om handen.........

Het bloedende tandvlees is over. Heb vanochtend wel overgegeven na het poetsen van mijn tanden en heb veel afscheiding. Verder heb ik de hele dag door krampen en steken in mijn buik en hele, hele zere borsten. Normaal heb ik ook wel last van mijn ongi maar geen week van te voren zoals nu. En ik kan de hele dag wel slapen...zzzz.....zzzz....
Maar ik ga er maar vanuit dat het niet raak is. Tenminste, dat probeer ik mezelf wijs te maken geloof ik..........

Heb wel uitgerekend dat we precies op het goede moment geklust hebben.. Ik ben al bij de gyno geweest voor een ander onderzoek. En wat haar betreft, ben ik helemaal in orde. Mijn man heeft al 3 kinderen uit een eerder huwelijk. Dus dat zou ook goed moeten zitten. Al is de laatste wel al 14........
Had nooit gedacht dat het me zo zou bezighouden. Het is echt doorbijten tot a.s. vrijdag...... Heb een hele regelmatige cyclus dus ik zou het vrijdag moeten worden (liever niet natuurlijk).....

Zijn er meer meiden die wel eens te vroeg getest hebben uit nieuwsgierigheid en dat deze dan negatief was? En later op het goede moment toch positief?
Hellup mij alsjeblieft een kleine beetje uit de onzekerheid...

Liefs,
Cameltje

Hoi Camel

Mijn zus had bij haar eerste zwangerschap ook te vroeg getest,en was dus negatief.
Toen ze ong.moest worden weer getest en weer negatief.
De test was pas positief bij 5 weken bij haar.
Dus het is echt bij iedereen anders.
Ik duim voor je.
Hou ons op de hoogte.

groetjes

Hoi Cameltje,
Het klinkt toch echt als zwangerschapsverschijnselen. Ik herken er wel een aantal van toen ik van mijn 1e in verwachting was.
Ook toen heb ik eigenlijk te vroeg een test gedaan (nog voor mijn nod) en er was wel een streepje te zien maar voor mijn man was het absoluut nog geen bewijs. Aarghhh mannen!!
Ik wil hier dus eigenlijk mee zeggen dat het hormoon misschien nog niet goed in je urine zit waardoor de test negatief is. Hoe later je de test doet hoe meer hormoon.
Ik moest ook echt onwijs veel plassen. Heb jij dit ook?
Ik ga iig voor je duimen.
Liefs Jo

Nee, ik hoef niet buitengewoon veel te plassen.
Maar ik heb zo'n zeurderige pijn in mijn buik en als ik lig, doen mijn borsten zo ontzettende pijn.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er steeds minder op ga hopen hoor!
Ben nogal een zwartkijker met alles......
Dus het zal wel weer niet gelukt zijn.
Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs,
Camel

Ik herken je klachten, zowel van mijn 1e zwangerscap als nu. ik heb gister te vroeg getest en ja nega. We moetne dus langer wachten, bij de 1e heb ik pas met ruim 6 weken getest was er toen niet zo mee bezig als nu. Nu word ik gek van mezwlf, ik heb een lange wat onregelmatige cyclus dus het kan zijn dat ik nu nog een week moet wachten. ik ga dat dan ook maar proberen. Ellende is dat de klachten vaak lijken op ongi klachten
Sterkte

Hi Camel?

Hoe gaat t nu? Stiekem alweer getest?
Bij mij nog steeds erg veel last van borsten, moeheid en raar gevoel
in mijn buik (borrelen, steken) mijn darmen zijn ook verschrikkelijk verstopt (en ik eet zooo veel volkorenbrood!)
Na twee negatieve testen is bij mij de hoop bijna vervlogen (maar ja...las net een verhaal over pas na 5 weken een positieve test)

Groetjes Annemiek

hoi cameltje!!

wat spannend zeg. ik had dus afgelopen maandag mijn nod en ik ben nog niet ongi.
heb al twee testen gedaan maar negatief, maar als ik dan lees van die vijf weken dan is er nog hoop!!
elke dag extra is er weer 1 moet je maar denken.

ik duim voor je!!!!

liefs angel

Terug
Bovenaan